مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: پروژه عظیم حیات طیبه با تامین 4.5 میلیارد تومان در حال تکمیل است که امیدواریم مهرماه سال آینده این پروژه به بهره‌برداری برسد.
 دولت لطفی در گفتگو با ایسنا منطقه اردبیل، اظهار کرد: ما در سال گذشته و امسال بدون کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید سعی کردیم تا پروژه‌های نیمه تمام و تکمیل نشده از سال گذشته را در اولویت بهره‌برداری قرار دهیم.
وی خاطرنشان کرد: در این دو سال نوسازی و تجهیز مدارس استان 74 واحد آموزشی را در قالب 262 کلاس درس تکمیل و تحویل آموزش و پرورش داده که بخش عظیمی از این پروژه‌ها با کمک و مشارکت خیرین تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شده است.
مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل افزود: در سه سفری که رئیس سازمان نوسازی مدارس به استان اردبیل در سالجاری داشتند ما هم از محل منابع ملی و هم پروژه‌های خاص سعی کردیم اعتباراتی را دریافت کنیم به طوری که برای تکمیل 46 نمازخانه 4.5 میلیارد تومان و تکمیل پروژه بزرگ حیات طیبه در شهرک کارشناسان 4.5 میلیارد تومان منابع اعتباری گرفتیم.
لطفی ادامه داد: تمام تلاش و برنامه‌ریزی ما بر این است تا این پروژه‌ها برای آغاز سالتحصیلی آینده آماده شوند که در این بین 6 پروژه مربوط به سالن ورزشی نیمه تمام که از سال‌های گذشته بلاتکلیف مانده بود با تزریق 1.5 میلیارد تومان در مرحله تکمیل است.

وی به احداث 6 واحد آموزشی در مساکن مهر استان در قالب 42 کلاس درس اشاره کرد و گفت: سعی داریم تا مهرماه سال آینده این 6 پروژه نیز به فضاهای آموزشی استان اضافه شود.
مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل در مورد تعهدات رئیس سازمان نوسازی مدارس در سه سفر انجام شده به این استان در سالجاری بیان کرد: در برخی از ردیف‌ها اعتبارات ما حتی بالاتر از استان آذربایجان شرقی بوده به طوری که 13.5 میلیارد تومان اعتبار سال گذشته با سه برابر افزایش به بیش از 40 میلیارد تومان رسیده است که تا پایان سال تلاش می‌کنیم از محل اعتبارات ملی 50 میلیارد تومان منابع دریافت کنیم.
لطفی به کلنگ‌زنی 10 مدرسه و واگذاری آنها به پیمانکاران برای احداث اشاره و اظهار کرد: 11.5 میلیارد تومان برای احداث این واحدهای آموزشی در نظر گرفته شده که نمونه آن مدرسه هاجر در شهرک سبلان، 6 کلاسه عنبران، 6 کلاسه یونجالو و ... است.
وی به رتبه ممتاز نوسازی مدارس و تقدیر ویژه وزیر آموزش و پرورش از این مجموعه اشاره و خاطرنشان کرد: برای احداث 5 اردوگاه در استان 200 میلیون تومان اعتبار اولیه تامین شده که به تدریج با تکمیل این اردوگاه‌ها انتظار می‌رود منابع اعتباری بیشتری نیز جذب کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.