به گزارش ایرنا ، بهنام مظاهری روز شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان خلخال افزود: با اجرایی شدن این سند راه برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر در امور مختلف اشتغال ، ازدواج و فعالیت های جوانان استان هموار خواهد شد.
وی گفت: با ابلاغ این سند به شهرستان ها تمام دستگاه های اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان مکلف به برنامه ریزی سالانه برای جوانان خواهند بود.
وی به اجرای برنامه یکپارچه هر جوان یک نهال در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ درختکاری در جامعه با بهره گیری از ظرفیت نیروی جوان 15 اسفند سال جاری با غرس یک اصله نهال اجرا می شود.
فرماندار و رییس ستاد ساماندهی امور جوانان خلخال نیز در این جلسه گفت: فعالیت های سمن ها و تشکل های غیر دولتی مردم نهاد با حمایت های لازم از آنها توسعه می یابد.
فریدون بابایی افزود: دولت هیچ اعتباری برای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی در اختیار دستگاه های اجرایی قرار نمی دهد ولی اگر این برنامه ها از سوی سمن ها و تشکل های غیردولتی مردم نهاد اجرا شود اعتبار مورد نیاز برای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی توسط سمن ها در اختیار آنها قرار می گیرد.
وی گفت: در صورت ارائه برنامه سالانه هدف دار از سوی هر هیات های ورزشی ، این هیات ها از حمایت های لازم ستاد ساماندهی امور جوانان بهره مند خواهند شد.
وی با بیان اینکه 20 تشکل غیردولتی مردم نهاد در این شهرستان فعالیت دارند، اظهار کرد: با دعوت از این تشکل ها در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان از ظرفیت این سمن ها در اجرای برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی و حضور جوانان در عرصه های مختلف به نحو مطلوب استفاده می شود.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.