اولین شرکت خلاق استان اردبیل ثبت و معرفی شد  
 رئیس پارک علم و فناوری اردبیل از ثبت و معرفی شرکت گیلیمو به عنوان اولین شرکت خلاق در استان اردبیل از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری خبر داد.
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، حبیب ابراهیم پور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: شرکت ایده پردازان هنر آریایی مستقر در مرکز نوآوری پارک علم و فناوری اردبیل در اواخر بهمن‌ماه، موفق شد به عنوان اولین شرکت در استان، تأییدیه «صنایع خلاق و فرهنگی» را از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت کند.
رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل در ادامه، افزود: شرکت ایده پردازان هنر آریایی مستقر در این مرکز که در حوزه طراحی، تولید و عرضه صنایع دستی و هنری فعال ّبوده و به عنوان «صنایع خلاق و فرهنگی» معادل عنوان دانش بنیانی برای شرکت‌هایی است که در حوزه صنایع فرهنگی و خلاق فعالیت می‌کنند.
ابراهیم پور بیان کرد: برند "گیلیمو" که پلتفرم فروش و عرضه محصولات صنایع دستی و هنری است از محصولات این شرکت مستقر در پارک بوده و از آبان ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده و پس از ارزیابی و داوری به این عنوان دست پیدا کرده است.
وی خاطرنشان کرد: گیلیمو با اولویت قرار دادن برند سازی و تجاری سازی محصولات صنایع دستی استان اردبیل، فعالیت‌های خلاقانه و نوآورانه خود را در بخش‌های ایده پردازی، طراحی، نیازسنجی، تولید، بسته‌بندی، تولید محتوا، بازاریابی و فروش توسعه داده است.
رئیس پارک علم و فناوری اردبیل گفت: در فازهای بعدی این شرکت با هدف ایجاد درآمد برای زنان روستایی، فرآیند ایده پردازی تا فروش در این مجموعه به گونه‌ای خواهد بود تا با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زنان روستاهای مختلف استان اردبیل، محصولات باکیفیت تولید و عرضه شود.
گفتنی است، استارتاپ گیلیمو در چند ماه اخیر به‌عنوان استارتاپ برتر مرکز نوآوری اجتماعی وزارت کشور و  استارتاپ برگزیده جایزه‌ی فیروزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.