به گزارش ایرنا، محمد اهلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون 47 قرارداد به مساحت بیش از 35 هکتار با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ مقدار واگذاری زمین و تعداد انعقاد قرارداد رشد 2 برابری داشته است.
وی اظهار داشت: این رشد با هدف حمایت ها و مشوق های جدیدی بوده است که در جهت ایجاد رونق اقتصادی، اشتغال پایدار و حمایت از تولید کالای ایرانی انجام شده است.
اهلی با اشاره به اینکه احداث و توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی در شورای برنامه ریزی استان اردبیل تصویب شده ، افزود: بتازگی تعداد واحدهای صنعتی فعال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل افزایش چشمگیری داشته که دلیل عمده این رشد حمایت مسئولان استان و رغبت صنعتگران و سرمایه‌گذاران با توجه به تکمیل و توسعه زیرساخت‌های لازم بوده است.
اهلی از عزم و اراده این شرکت در جهت تکمیل و توسعه زیر ساخت های لازم در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به منظور حمایت از رونق تولید و ایجاد اشتغال خبر داد و گفت: توسعه و تکمیل زیرساخت ها و بسترهای لازم، از مهمترین اولویت های این شرکت بوده و از تمام توان خود در جهت تکمیل زیرساختها استفاده خواهد کرد.
16 شهرک و نواحی صنعتی در استان اردبیل فعال است.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.