فرماندار اردبیل از دایر شدن بازارچه دستفروشان به مناسبت ایام عید نوروز در محل مجتمع تفریحی شورابیل خبر داد.   به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، جواد زنجانی در جلسه تنظیم بازار اردبیل با اعلام این خبر افزود: ساماندهی بازارچه دستفروشان هر سال در دستور کار قرار می گیرد و امسال هم تلاش می کنیم این بازارچه بصورت مطلوب برگزار شود. 
به گفته فرماندار اردبیل نمایشگاه عرضه مستقیم کالا هر سال با هدف حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان برگزار می شود و امسال هم این نمایشگاه از 16 الی 25 اسفند ماه در محل نمایشگاه دایمی اردبیل برگزار می شود . 
وی با بیان اینکه در این بازارچه از از 12 الی 29 اسفند ماه تحت نظارت مسئولان ذی ربط برای فروش کالاهای شب عید فعالیت خواهد کرد، ادامه داد: در این نمایشگاه محصولاتی از قبیل مواد غذایی و پروتینی، مرغ، تخم مرغ، شکر و برنج برای شهروندان عرضه می شود. 
فرماندار اردبیل در ادامه افزود: فرایند تنظیم بازار و کنترل قیمت محصولات اساسی و مورد نیاز مردم در عید نوروز با مشارکت و هماهنگی دستگاه‌های مسئول انجام شده و حساسیت خاصی در این موضوع وجود دارد.     زنجانی با بیان اینکه  مورد مردم نگران تامین میوه شب عید نباشند،اعلام کرد: میوه مورد نیاز مردم اردبیل برای شب عید خریداری شده و از 25 اسفند ماه در سطح شهر و روستاها توزیع می شود . 
در این جلسه نحوه نظارت بر بازار، ساماندهی دستفروشان و برگزاری نمایشگاه بهاره مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.