علی انوار عکاس خبرگزاری ایسنا، منطقه اردبیل، رتبه اول بخش عکس چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل را کسب کرد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علی انوار عکاس خبرگزاری ایسنا، منطقه اردبیل، رتبه اول بخش عکس جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل را کسب کرد. همچنین در این بخش بهرام آدشیرین‌پور عکاس خبرگزاری تسنیم و سیدساجد یعقوبی عکاس خبرگزاری بسیج رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. 
در بخش تیتر، پوپک قاسمی از نشریه همشهری و سجاد ناصرآزاد از نشریه پیام اردبیل شایسته تقدیر شناخته شدند و در این بخش هیات داوران هیچ اثری را به عنوان رتبه‌های اول تا سوم انتخاب نکرد. 
در بخش گزارش خبرگزاری تلویزیونی، کبری عزیزی رتبه اول از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی همتی رتبه دوم از پایگاه سبلانه، یعقوب شجاعی رتبه سوم از صدا و سیما و آذین مجیدزاده رتبه سوم از باشگاه خبرنگاران جوان معرفی شدند. 
در بخش گزارش خبری، نعمت محسن زاده از خبرگزاری ایرنا رتبه اول، مهران عقلمند از خبرگزاری فارس رتبه دوم، رویا خیری از نشریه همشهری رتبه سوم و زهرا رضایی از خبرگزاری تسنیم، حامد قادری از خبرگزاری فارس و بهروز گنجی از نشریه جنت سرا مشترکا شایسته تقدیر شدند.   در بخش گزارش استانی، یعقوب شاددل از نشریه تریبون آزاد شایسته تقدیر شناخته شد و در این بخش هیات داوران اثری را به عنوان رتبه‌های اول تا سوم انتخاب نکرد. 
در بخش خبر، مسعود لاهوت از خبرگزاری فارس رتبه دوم، محمدرضا فرض‌الهی از خبرگزاری تسنیم رتبه سوم و اکبر رزمی از خبرگزاری تسنیم شایسته تقدیر شد و در این بخش نیز هیات داوران اثری را به عنوان رتبه اول انتخاب نکرد. 
در بخش مستند خبری، اثر داود نقی پور از گروه تلویزیونی بسیج شایسته تقدیر شد و در این بخش هیات داوران اثری را به عنوان رتبه‌های اول تا سوم انتخاب نکرد. 
در بخش یادداشت، حامد مصطفایی از نشریه پیام اردبیل رتبه اول، سعید دست افشان از نشریه خط هشت رتبه دوم، حسن سروری از نشریه اردبیل آینده رتبه سوم و محمدامین خدایی از نشریه ساوالان ایگیدلری شایسته تقدیر شناخته شد. 
همچنین در بخش کاریکاتور، موش گرافی و چاپ کتب رسانه ای از سهراب خیری، پیمان مجرد، مصطفی آمون و تورج مهدیزاده تجلیل شد. 
همچنین در این جشنواره از حامد خان بابایی، بهرام آدشیرین پور، مهدی جدی، علی انوار، سجاد میرزایی، سیدساجد یعقوبی و سعید آخربین به عنوان منتخبان برترین عکس خبری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.