به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه ، دکتر عزیز حبیبی روز شنبه گفت: طبق اعلام سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری پرویز پر زور دانشجوی مقطع دکتری تخصصی ناپیوسته رشته روانشناسی و میلاد پیران حمل آبادی دانشجوی مقطع کارشناسی پیوسته رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شدند.
وی افزود: انتخاب دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان دانشجوی نمونه کشوری برای سومین بار در دانشگاه محقق اردبیلی اتفاق می افتد.
حبیبی اظهار داشت: اختتامیه بیست و هفتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه ششم اسفند سال جاری با حضور معاون اول رییس جمهور و وزرای علوم ، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تالار شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوی برگزار خواهد شد.
در 2 سال اخیر سجاد رشید دانشجوی مقطع کارشناسی رشته روانشناسی بالینی در بیست و ششمین و یاشار هاشمی دانشجوی مقطع دکتری رشته مهندسی برق دانشگاه محقق اردبیلی در بیست و پنجمین چشنواره دانشجوی نمونه به عنوان دانشجویان نمونه کشوری برگزیده شدند.
دانشگاه محقق اردبیلی در سال 1357 با نام آموزشکده کشاورزی و با پذیرش 38 دانشجو در رشته کشاورزی عمومی فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و در حال حاضر در 201 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حدود 11 هزار دانشجو دارد که در 11 دانشکده مشغول تحصیل هستند.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.