به گزارش ایرنا ، رامین معبودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این مدت به 48 حادثه دیده در هفت حادثه توسط جمعیت هلال احمر استان امداد رسانی شد.
وی با بیان اینکه در این مدت به برخی مسافران اسکان اضطراری داده شده، تشریح کرد: 10 تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر با 33 نیروی عملیاتی با بکارگیری هفت دستگاه خودرو آمبولانس در این امداد رسانی ها مشارکت دارند.
معبودی با اشاره به تعداد افراد امداد رسانی شده در راه های ارتباطی هر شهرستان گفت: چهار نفر در جاده اردبیل - مشگین شهر ، هشت نفر در جاده خلخال - اسالم ، هفت نفر در جاده اردبیل - سرعین ، 14 نفر در جاده کوثر - سرچم ، یک نفر در جاده گرمی - اردبیل ، هفت نفر در جاده مشگین شهر - اردبیل ، 6 نفر در جاده نیر - سراب و یک نفر هم مراجعه کننده حضوری امدادرسانی شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به رانندگان توصیه کرد هنگام سفر لباس گرم، زنجیرچرخ و اقلام خوراکی همراه داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه ندای امداد جمعیت هلال احمر با شماره 112 به صورت شبانه روزی و رایگان در اختیار هموطنان است، ادامه داد: هموطنان در صورت بروز حادثه می توانند با این شماره تماس گرفته و جمعیت هلال احمر را در جریان حادثه قرار دهند.
اردبیل به لحاظ موقعیت جغرافیایی و طبیعی خود و قرار گرفتن در سرزمینی فلاتی شکل با شیب های بسیار تندی به زمین های کم ارتفاع اطراف خود شامل کرانه های دریای خزر ، جلگه پست مغان و نیز دشت های کم ارتفاع استان های آذربایجان شرقی و زنجان منتهی می شود و به همین لحاظ جاده های این استان اغلب دارای پیچ ها و شیب های بسیار تند هستند.
هشت گردنه سخت گذر به نام های حیران ، صایین ، بودالالو ، نقدوز ، الماس ، لنگان ، قره آغاج و اسلام آباد در جاده های مواصلاتی این استان قرار دارند.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.