به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو روز جمعه در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان نمین افزود: با تدوین این سند استراتژی، مسیر و روش های دستیابی به توسعه متوازن استان مشخص و عملیاتی خواهد شد.
وی ایجاد فرصت های شغلی، افزایش درآمد عمومی و ارتقای معیشت شهروندان را از اولویت های برنامه کاری مسئولان استان دانست و گفت: مردم باید نتیجه تلاش ها را در زندگی و معیشت خود مشاهده کنند.
استاندار اردبیل حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان را از محورهای برنامه ریزی استان برشمرد و گفت: میزان صادرات استان اردبیل در سال جاری به بیش از 200 مییلون دلار رسیده است.
به گفته وی ، صنایع و سرمایه گذاران شهرستان نمین سهم عمده ای در تحقق این میزان صادرات داشته اند.
وی همچنین با بیان اینکه 250 میلیارد ریال به طرح آبرسانی نمین و عنبران اختصاص یافته است افزود: تا پایان امسال شرکت آب منطقه ای اردبیل موظف است به میزان 200 میلیارد ریال لوله برای طرح آبرسانی خریداری و اقدام به اتمام آن کند.
بهنامجو اضافه کرد: امسال بیش از 190 میلیارد ریال در حوزه آب و راه شهرستان نمین هزینه شده است.

*** مسئولان باید ساده زیست و پاک دست باشند
استاندار اردبیل همچنین گفت: پیام اخیر مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب و نامه دکتر روحانی به معظم له حاوی مطالب ارزشمندی بود که تلاش بیشتر، ساده زیستی و جلوگیری از فساد از جمله این مطالب بود‌.
وی با اشاره به مشکلات معیشتی پیش آمده برای شهروندان در اثر تحریم های ظالمانه اخیر گفت: مردم اگر شاهد تلاش های دلسوزانه و ثمربخش مسئولان باشند فشارها را تحمل خواهند کرد.
بهنامجو بر لزوم ساده زیستی و پاکدستی مسئولان تاکید کرد و اظهار داشت: مردم نیازمند توجه و تلاش بیشتر مسئولان هستند و وظیفه همه ماست تا با تلاش مضاعف و با جدیت در همه محورها به دنبال توسعه استان باشیم.
بهره برداری از کارخانه آرتا انرژی تولید متانول (الکل چوب) با ظرفیت 400 نفر در تابستان سال آتی ، تغییر کاربری زمین مورد نیاز برای احداث کارخانه تولید mdf خام شرکت آرتاپلاست از سال آتی با حجم سرمایه گذاری 200 میلیارد تومان و اشتغالزایی برای 300 نفر ، طرح تولید توت فرنگی در شهرک کشاورزی در پنج هکتار به روش هیدروپونیک، احداث شهرک تخصصی گیاهان دارویی شرکت امید فرامد پارسیان با ظرفیت ایجاد اشتغال برای 100 نفر ، احداث کارخانه تولید پوشاک در روستای سلوط ، طرح توسعه شرکت گردشگری حیران – فندقلو، طرح تولید کاغذ از سنگ ، مطالعه جاده گردشگری شهر آبی بیگلو به جنگل فندقلو از جمله مطالب و مصوبه های این جلسه بود.
نمین در 30 کیلومتری شرق اردبیل واقع است.
6016/7120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.