به گزارش ایرنا ، این حادثه رانندگی روز پنجشنبه در حوالی روستای خمس از توابع بخش مرکزی خلخال و در 12 کیلومتری جاده شاهرود رخ داد.
مصدومان این حادثه با کمک نیروهای فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی خلخال و با استفاده از 2 دستگاه آمبولانس از محل وقوع حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر انتقال یافتند.
دکتر زهرا هاشم پور ، مدیر داخلی بیمارستان امام خلخال به خبرنگار ایرنا گفت: برغم تلاش پزشکان برای احیای حال یکی از پنج تن از مصدومان این حادثه ، شدت جراحات موجب فوت این مصدوم پس از رسیدن به بیمارستان شد.
وی افزود: به علت مصدومیت بالای یکی دیگر از سرنشینان ناشی از شکستگی استخوان ها در نواحی مختلف بدن ، وی تحت عمل جراحی قرار گرفته و حال عمومی وی رضایت بخش است.
هاشم پور اظهار داشت: جراحات سه نفر دیگر نیز سطحی است و پس از اطمینان از سلامت می توانند مرخص شوند.
سرهنگ علیرضا صحبتی ، فرمانده پلیس راه اردبیل - خلخال نیز علت این حادثه را سرعت زیاد راننده خودرو پراید قبل از رسیدن به پیچ تند جاده و انحراف از مسیر ذکر کرد.
وی گفت: بنا به اظهارات راننده خودرو ، وی برای فرار از برخورد مستقیم با خودرو وانت پیکان که از سمت مقابل در حال حرکت بود، از مسیر خارج و منحرف شده است.
در 10 روز گذشته وقوع چند حادثه رانندگی سخت در جاده های خلخال که بیشتر آنها واژگونی و سقوط به دره بوده موجب فوت هفت تن از سرنشینان خودروها شده است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.