مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری اردبیل: طرح پاکبانان محرم به عنوان یک نمود فرهنگی در استان اردبیل تثبیت شد.   به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، مسعود امامی یگانه در همایش چالش های محیط زیستی پیش روی استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه استان اردبیل دارای 29 شهرداری است، گفت: استان اردبیل برای دفن بهداشتی پسماند طبقه‌بندی شده و چهار منطقه در اردبیل، پارس‌آباد، خلخال و مشگین‌شهر برای دفن بهداشتی پسماند مشخص شده است. 
وی با بیان اینکه طرح مطالعات جامع شهر اردبیل در کمیته پسماند استان نهایی، تصویب و برای اجرا به شهرداری ابلاغ شده است، افزود: در حال حاضر تولید کربن جامد ایده جدیدی است که مطرح شده و مورد استقبال کارشناسان سازمان شهرداری‌ها قرار گرفته است که به احتمال قوی با مشارکت شهرداری و سرمایه‌گذار بخش خصوصی به عنوان یک طرح پایلوت در سطح استان اجرا شود. 
امامی تصریح کرد: با تلاش نمایندگان مجلس حدود یک هزار میلیارد از اعتبارات پسماند در اختیار سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در بودجه 1398 قرار خواهد گرفت. 
مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری اردبیل با بیان اینکه مدیریت پسماند در کشور یک موضوع بسیار جدی و مخاطره‌آمیز است، گفت: فرهنگ‌سازی یک کار دولتی نیست، بلکه نیازمند ورود تک تک افراد جامعه است. 
وی اجرای طرح پاکبانان محرم توسط تشکل‌های مردمی را یک حرکت نوین در سطح استان دانست و افزود: این حرکت به عنوان یک نمود فرهنگی در استان تثبیت شد. 
امامی یگانه تاکید کرد: در حوزه فرهنگی هر چقدر کار کنیم، باز هم جای کار وجود دارد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.