معاون شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: با گذشت 40 سال از انقلاب و در توسعه و رونق جایگاه‌های سی‌ان‌جی در حال حاضر در استان اردبیل 69 جایگاه دایر شده و به هموطنان ارائه خدمات می‌کند.
چراچی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: ما در حالی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه صنعت سی‌ان‌جی هیچ عملکردی نداشتیم در این 40 سال با رونق این صنعت بیش از 69 جایگاه در استان اردبیل فعال شده و به هموطنان اراده خدمات می‌کند.
وی با بیان اینکه در این جایگاه‌‌ها با بهترین کیفیت خدمات مناسبی ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: سامانه هوشمند کنترل و پایش فعالیت‌های جایگاه‌های سوخت انجام می‌شود تا جلوی قاچاق و برخی انحرافات گرفته شده و این شرایط از حالت سنتی قبل از انقلاب خارج شده است.
معاون شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل به وجود 120 جایگاه عرضه سوخت در سطح استان اشاره کرد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تعداد این جایگاه‌ها کمتر از 40 مورد بوده که ما موفق شدیم برای افزایش رفاه و آسایش هموطنان جایگاه‌های جدید را به شکل مدرن اعم از سوخت و سی‌ان‌جی راه‌اندازی کنند.
چراچی استقبال مردم را از سی‌ان‌جی با هدف کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی و بهبود شرایط برای شهر سبز بیان کرد: ما جزو استان‌های پیشرو در مصرف گاز سی‌ان‌جی هستیم تا به نوعی آسیب‌های سوخت‌های دیگر به حداقل برسد.
وی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل را شامل 6 ناحیه و بزرگترین انبار نفت منطقه‌ای اردبیل به مساحت 30 هکتار با ظرفیت ذخیره‌سازی 136 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی اعلام و اظهار کرد: انبار نفت خلخال به مساحت 10 هکتار و با ظرفیت ذخیره‌سازی 18 میلیون لیتر و پارس‌آباد یک و نیم هکتار با ظرفیت ذخیره‌سازی  3 میلیون و 900 هزار لیتر فعال هستند.
معاون شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: در بخش حمل و نقل نیز سه شرکت حمل و نقل فرآورده‌های نفتی و 36 تک پیمان در این منطقه مشغول بکار هستند که مجموع نفتکش‌های آنها 214 دستگاه است.
چراچی به تامین سه فرآورده اصلی انبار نفت اردبیل اعم از بنزین موتور، نفت گاز و نفت سفید اشاره کرد و افزود: خط لوله انتقال نفت گاز انبار نفت اردبیل – سیکل ترکیبی گازی سبلان اردبیل به مسافت 28 کیلومتر راه‌اندازی شده است.
وی در مورد جایگاه‌های اختصاصی عرضه سوخت نیز خاطرنشان کرد: در مجموع این منطقه دارای 68 جایگاه اختصاصی پمپ بنزین و فروشندگی سکودار، 5 فروشندگی متمرکز، یک جایگاه مرزی و تعداد 305 فروشندگی شهری، روستایی و تعاونی است.
معاون شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل افزود: منطقه اردبیل دارای 44 جایگاه تک منظوره و 22 جایگاه دو منظوره سی‌ان‌جی است و ما در دو فرودگاه اردبیل و پارس‌آباد سوخت‌گیری هواپیمائی را با هدف تامین سوخت باکیفیت و استاندارد و ذخیره‌سازی و تحویل به موقع آن به هواپیما شاهد هستیم.  
چراچی به احداث 6 باب نمازخانه بین راهی با هدف ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران در جایگاه‌های سی‌ان‌جی اشاره و اظهار کرد: تعداد 10 باب سالن ورزشی در نقاط مختلف استان احداث شده و از سال 90 مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
وی در مورد سامانه هوشمند سوخت و ارائه خدمات پشتیبانی کارت هوشمند در 21 دفتر بیان کرد: کارشناسان خدمات مهندسی و کنترل کیفیت منطقه اردبیل نسبت به اندازه‌گیری مواد نفتی در جایگاه‌ها اقدام کرده‌اند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.