همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه 40 پوستر 40 کاریکاتور با حضور هنرمندان ملی و استانی در اردبیل گشایش یافت.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، رئیس حوزه هنری استان اردبیل در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: از امروز تا 27 بهمن در نگارخانه خطائی اردبیل نمایشگاه 40 پوستر و 40 کاریکاتور برپاست تا علاقمندان بتوانند از این آثار برجسته هنری استفاده کنند.
امیر رجبی خاطرنشان کرد: ما به میمنت این ایام هنرواره انقلاب اسلامی به روایت ایرانی را در حال برگزاری داریم که در قالب این هنرواره این نمایشگاه که مجموعه‌ای از آثار هنرمندان ملی و استانی است برپا کردیم تا منتخبین این هنرواره در فروردین سال آینده در روز هنر انقلاب اسلامی تجلیل شوند.
وی بیان کرد: 40 کاریکاتوریست و 40 هنرمند حوزه پوستر آثار خود را در این نمایشگاه ارزشمند ارائه کردند تا در کنار تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در این 40 سال از تحریف تاریخی و تطهیر حکومت طاغوت و دوران اسفناک نظام پهلوی جلوگیری شود.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل افزود: ما با زبان هنر بهتر می‌توانیم دستاوردهای چهار دهه انقلاب را در قیاس با حکومت پهلوی به خوبی نشان دهیم که انتظار می‌رود هنرمندان در آثار خود به شایستگی بتوانند ابعاد و زوایای مختلفی از این ثمره شیرین را برای عموم مردم تبیین کنند.
رجبی ادامه داد: این نمایشگاه که از 9 صبح تا 18 عصر دایر است شاهد حضور هنرمندان از اقصی نقاط کشور خواهد بود تا آثار تولید شده با محوریت انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.