به گزارش ایرنا ، محمد باقر نوبخت یکشنبه شب در تشریح نتایج دیدار خود از پروژه ها و نیز نشست با مسئولان و نمایندگان استان اردبیل گفت: این اعتبار برای تامین آب شرب نمین و عنبران ، تامین آب شرب روستایی ، توسعه و چهار بانده کردن زیرساخت راه و توسعه فرودگاه اردبیل هزینه می شود.
وی اختصاص این اعتبار را گامی در توسعه استان و جبران کمبودها دانست و افزود: نبود دستگاه آیرلس کت دو در فرودگاه اردبیل یکی از مهم ترین مشکلات بخش فرودگاهی در استان است که با تامین آن مشکلات لغو پرواز کمتر می شود.
وی با اشاره به بازدید خود از پروژه راه آهن اردبیل و سد گیوی گفت: راه آهن اردبیل به گفته مسئولان تا 2 سال آینده به اتمام می رسد و اجرای آن منوط به تامین هزار و 500 میلیارد تومان بود که این مبلغ از طریق فاینانس داخلی تامین می شود.
معاون رییس جمهوری ادامه داد: استان اردبیل با تکمیل راه آهن علاوه بر اتصال به خط ریلی کشور و خارج از کشور از فرصت های جدیدی در یخش گردشگری بویژه در فصل زمستان ، رونق اقتصادی و کاستن از هزینه های حمل و نقل برخوردار می شود.
نوبخت تشریح کرد: همچنین 220 میلیارد تومان برای اجرای پایاب سد گیوی تامین اعتبار شده است.
معاون رییس جمهوری برای یک دیدار 2 روزه از استان اردبیل روز یکشنبه وارد این استان شده و از پروژه راه آهن و سد گیوی بازدید کرد.
6016/3006
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.