همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور مدیر کل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حکم بازنشستگی بیمه شدگان صندوق اجتماعی روستائی و عشایری در 40 روستای استان اردبیل اهدا شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این مراسم که همراه با بازدید از حنیف مدیر کل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت کشاورزی زرع گستر آرتا تولیدکننده مینی‌تیوبر همراه بود، مدیریت این واحد تولیدی گزارشی از فعالیت این شرکت را در تولید مینی‌تیوبر ارائه کرده و خواستار پرداخت تسهیلات از طریق بانک کشاورزی برای این طرح توسعه‌ای در روستای پیراقوم اردبیل شد.
مدیر کل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم اظهار کرد: خوشحال هستیم که تعاونی‌های شکل گرفته در کشور وارد کارهای علمی و تحقیقاتی شدند که نمونه موفق آن شرکت زرع‌گستر آرتا در پیراقوم اردبیل است که قطعا به توانمندی کشاورزی در سطح ملی و استانی کمک خواهد کرد.
حنیف خاطرنشان کرد: دامنه فعالیت‌های این شرکت در گستره و جغرافیای فراگیر انجام می‌شود و هدف نهایی نیز تولید غذای سالم و قرار گرفتن آن در سبد غذایی خانوارهاست تا با کیفیت بتوانند تولید خود را با برند مشخص انجام دهند.
وی ادامه داد: ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تلاش می‌کنیم تا از محل تسهیلات اشتغال روستایی از کارگاه‌های تولیدی بانوان حمایت کنیم که در این زمینه پرداخت تسهیلات همچنان ادامه دارد.
مدیر کل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رویکرد چنین واحدهای تولیدی را تولید ثروت به نفع مردم منطقه و افزایش بازدهی سرمایه‌ها اعلام کرد و گفت: ما چاره‌ای جز حرکت در ریل توسعه و تقویت علوم و فنون جدید در توانمندی اقتصادی نداریم و اگر می‌خواهیم واحدهای بزرگی را راه‌اندازی کنیم باید شروع کار همین حمایت‌ها و حرکت‌های تحول آفرین باشد.
در این مراسم که به صورت نمادین در روستاهای پیراقوم برگزار شد به 10 نفر از ساکنان این روستا حکم بازنشستگی و از کار افتادگی اعطاء شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.