به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه های نماز جمعه خلخال با بیان اینکه توسعه نیازمند داشتن روحیه جهادی از سوی مسئولان است، اظهار داشت: با تلاش استاندار اردبیل توسعه همه جانبه و حل مشکل اشتغال بیکاران خلخال با اجرای برنامه های پیشنهادی ایشان دور از انتظار نیست.
وی تشکیل جلسه اقتصاد مقاومتی با حضور مدیران اجرایی استان در فرمانداری خلخال و بررسی مشکلات منطقه را حاکی از آغاز تحول در زمینه های مختلف اقتصادی و اجتماعی این شهرستان دانست.
خطیب جمعه خلخال افزود: بر اساس برنامه ارائه شده از سوی استاندار اردبیل این جلسات بصورت مستمر و هر 45 روز یک بار در مرکز شهرستان و یا در مراکز بخش های خلخال برگزار و عملکرد دستگاه های اجرایی استان برای حل ریشه ای مشکلات منطقه ارائه خواهد شد.
او گفت: همراهی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز به ایجاد تحول و رشد و توسعه منطقه کمک می کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دعوت از مردم جهت حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن افزود: به برکت انقلاب اسلامی ، ایران قدرت اول و تعیین کننده جهان بوده و حرکت های شکل گرفته توسط ملت های غیرمسلمان علیه حکومت های استکباری در کشورهای اروپایی برگرفته از ایران است.
امام جمعه خلخال با بیان اینکه مشکلات اقتصادی نباید منجر به نادیده گرفته شدن خدمات ارزنده ارائه شده از سوی نظام اسلامی به مردم شود، گفت: خدمات ارائه شده در طول 40 سال عمر بابرکت انقلاب قابل قیاس مادی و معنوی با عمر 2 هزار و 500 ساله حکومت شاهنشاهی نیست.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.