رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در سالجاری 10 میلیارد تومان اعتبار صرف نوسازی و تجهیز ساختمان‌های دانشگاه محقق اردبیلی کردیم.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، عزیز حبیبی در مراسم افتتاح پروژه‌های دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: نمونه‌ای از این بازسازی و تجهیز را در خوابگاه‌ها، سالن آمفی‌تئاتر و برخی دیگر از ساختمان‌های دانشکده‌های متعدد شاهد بودیم که به شکل آبرومند مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.
وی به چهار دهه فعالیت دانشگاه محقق اردبیلی و عمر همپای با انقلاب اسلامی این دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: در حالی که 40 سال قبل دانشگاه محقق اردبیلی در یک فضای استیجاری 2 هزار مترمربعی و با 10 کارمند فعالیت خود را آغاز کرده بود امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران این دانشگاه به یک درخت تنومند به عنوان آبروی علمی استان اردبیل تبدیل شده است.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی افزود: دانشگاه محقق اردبیلی با 11 هزار دانشجو و بیش از یک هزار پرسنل و اساتید علمی سعی می‌کند در سنگر انجام وظیفه و رسالت سنگین خود به تعهداتش عمل کند به گونه‌ای که در این 40 سال پروژه‌های متعددی در دانشگاه محقق اردبیلی اجرایی و عملیاتی شده است.
حبیبی به تکمیل مطالعات طرح‌های توسعه‌ای دانشکده علوم انسانی، کشاورزی، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها و ... اشاره کرد و گفت: همه این مطالعات توسط همکاران دانشکده فنی انجام شده به طوری که قرار است فاز توسعه دانشکده فنی در 4 هزار و 800 مترمربع و خوابگاه دانشجویی نیز 4 هزار و 250 مترمربع اجرایی و عملیاتی شود.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با قدردانی از حمایت‌های بی‌دریغ استاندار اردبیل به دلیل کارهای نو و جدید در این دانشگاه، تصریح کرد: با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان عملیات اجرایی این پروژه در ضلع شرقی دانشگاه محقق اردبیلی شروع شده است.
حبیبی اظهار امیدواری کرد؛ این دانشگاه در سال‌های نه چندان دور به جایگاهی که در شان مردم این استان است دست پیدا کرده و بتواند به اهداف تعریف شده برسد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.