به گزارش ایرنا ، مدرسه 3 کلاسه روستای ایران آباد با زیر بنای300 متر مربع و با اعتبار 4 میلیارد ریال در روستای ایران آباد و جاده کنار گذر روستای ایران آباد با صرف 4.5 میلیارد ریال از جمله این پروژه ها می باشد.
طرح اقتصادی تولید ترمه و انواع پوشاک و جوراب به مدیریت خانم مهدی قلی زاده با اشتغالزایی بیش از 5 نفر و سرمایه گذاری بیش از سه میلیارد و 700 میلیون نیز دیگر طرح افتتاحی بود.
خانه بهداشت روستایی قوشا قشلاق با زیر بنای 75 مترمربع در زمینی به مساحت 500 مترمربع که از طرف اهالی روستا اهدا شده، از دیگر پروژه هایی بود که با مشارکت بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریالی خیرین سلامت شهرستان و 500 میلیون ریالی دهیاری های سه روستای حومه افتتاح شد تا بیش از 2 هزار جمعیت روستایی زیر چتر این خانه بهداشت قرار بگیرند.
کلنگ زنی طرح ارتقای جاده روستایی به فرعی عربلو تا حاج عوض بطول 35 کیلومتر با تعریض جاده از 6 متر به 11 متر و بهره برداری از خیابان ایثارگران از دیگر پروژه هایی افتتاحی در پارس آباد می باشد.
فرماندار پارس آباد در آیین افتتاح این پروژه ها از افتتاح بیش از 14 پروژه عمران روستایی توسط دهیاران این بخش خبر داد و گفت: امسال 3 مدرسه ایران آباد ، شهدای بانک ملی و شهدای بانک ملت افتتاح و کلنگ یک مدرسه در محله زیتون پارس آباد بر زمین زده می شود.
علی علایی افزود: بیش از 9 طرح اقتصادی با سرمایه گذاری 124 میلیارد ریال در دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره برداری رسید.
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.