دولت لطفی روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های آموزشی بخش شاهرود خلخال به خبرنگار ایرنا گفت: این پروژه ها شامل 25 مدرسه در قالب 72 کلاس درسی با زیربنای 12 هزار و 384 متر مربع است که برای اجرای آنها 119 میلیارد و 704 میلیون ریال هزینه شده است.
وی اظهار داشت: همچنین بهره برداری از پروژه های آسفالت محوطه 15 مدرسه با 25 هزار متر مربع مساحت و صرف اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال در دهه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آغاز شد .
او بیان کرد: بهره برداری از سیستم گرمایشی استاندارد سازی شده 9 مدرسه با صرف 12 میلیارد و 803 میلیون ریال هم از جمله طرح های قابل افتتاح اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان در ایام دهه فجر بهره برداری می باشد.
لطفی از بهره برداری 10 پروژه آموزشی در شهرستان خلخال در دهه مبارک فجر امسال خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه ها 33 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی با بیان اینکه تا زمان تکمیل و بهره برداری از پروژه های آموزشی نیمه کاره هیچ پروژه آموزشی جدیدی آغاز نمی شود، افزود: در حال حاضر 16 طرح و پروژه اموزشی نیمه کاره خلخال از جمله مدرسه شهرک مسکن مهر ، بنیاد برکت خورش رستم ، مدرسه نامجو و هنرستان باهنر از جمله پروژه های نیمه تمام هستند که با اعتباری بالغ بر 71 میلیارد ریال در حال تکمیل بوده و سال آینده به مرحله بهره برداری می رسند.
لطفی اضافه کرد: برای عملیات اجرایی مدرسه چهار کلاسه روستای لرد با زیر بنای968 متر مربع از توابع بخش شاهرود این شهرستان که امروز افتتاح شد اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
در این آیین فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز با اشاره به کمبود فضای آموزشی در این روستا گفت: برای ساخت مدرسه جدید و حل مشکل موجود تلاش خواهد شد.
همچنین با حضور جمعی از مسئولان اجرایی استان و شهرستان بهره برداری از 25 پروژه عمرانی با صرف اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال در مناطق مختلف بخش شاهرود آغاز شد.
به گفته حمدالله نقیب بخشدار شاهرود، زمین چمن مصنوعی روستای درو ،خانه بهداشت و آسفالت معابر روستای هدف گردشگری ماجولان، ایستگاه تقویت کننده دیجیتال شبکه های تلویزیونی روستاهای تیل و طارم دشت از جمله طرح های افتتاحی امروز است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
6018/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.