'آیناز حاتمیان' دانش آموز کلاس چهارم دبستان این روستا چندی پیش از سوی معلم خود بشدت مورد تنبیه بدنی قرار گرفته و به دلیل آسیب از ناحیه پیشانی و چشم در بیمارستان بستری شد.
'علی رسولی' دادستان عمومی و انقلاب مشگین شهر روزچهارشنبه به خبرنگاران گفت: پدر این دانش آموز شکایتی در این زمینه ارائه کرده بود که پس از تحقیقات و بررسی های دقیق جرم این معلم محرز شده و او بازداشت شد.
وی بیان کرد: در بررسی پرونده اتهام معلم دبستان روستای نولی بلاغ مبنی بر ضرب عمدی محرز شد ه و او امروز با قرار قانونی به زندان معرفی شده است.
او بیان کرد: برای اینکه وقفه ای در مسایل آموزشی دانش آموزان پیش نیاید مراتب به آموزش و پرورش بخش ارشق اعلام شده تا جایگزینی برای معلم خاطی در نظر گرفته شود.
'آیناز ' چند روز پیش به خبرنگار ایرنا گفتع بود که معلم مرا مامور یاد دادن درس به همکلاسی ها کرده بود و چون آنها نتوانستند پاسخ صحیح به سئوالات درسی بدهند عصبانی شده و مرا تنبیه کرد.
وی افزود: آموزگار از گردنم گرفته و مرا به دیوار کوبید.
پدر آیناز هم به خبرنگار ایرنا گفته بود که آیناز پس از انجام سی تی اسکن و تشخیص پزشکان مبنی بر شکستگی جمجمه در مشگین شهر به بیمارستان فاطمی اردبیل اعزام شد.
به گفته وی ، پس از یک هفته بستری و درمان توسط پزشکان حال آیناز رو به بهبودی است.
دادستان عمومی و انقلاب مشگین شهر بیان کرد: متهم ابتدا با رد اتهام تنبیه دانش اموز خود دلیل تورم پیشانی و چشم او را سابقه بیماری ذکر می کرد اما با تحقیقات جامع دادستانی ،مشخص شد استخوان پیشانی آیناز در اثر ضربه ی وارده در حد هاشمه شکسته و منجر به تورم پیشانی و چشم شده است.
اسکندر زاده رییس روابط عمومی آموزش و پرورش اردبیل نیز به خبرنگار ایرنا گفته بود که هر گونه تنبیه بدنی دانش آموزان ممنوع بوده و در این مورد خاص نیز اگر موضوع به اثبات برسد با آموزگار متخلف برخورد خواهد شد.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.