به گزارش ایرنا، شهردار اردبیل در آیین افتتاح این پروژه گفت: برای عملیات اجرایی ایستگاه 7 آتش نشانی منطقه چهار شهرداری اردبیل و چندپروژه توسعه فضای سبز و مرکز فرهنگی در مجموع 330 میلیارد ریال هزینه شده است.
حمید لطف اللهیان افزود: در ایام دهه فجر بیش از 150 پروژه عمران شهری با اعتبار 740 میلیارد ریال در اردبیل به بهره برداری رسید .
وی افزود: در شهرداری اردبیل ارتقای خدمات ایمنی مورد توجه قرار گرفته و برای تحقق این امر نردبان 56 متری با هدف ارائه خدمات در شرایط اضطراری ارتفاع بالا، با اعتبار حدود 200 میلیارد ریال خریداری شده است.
وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده سقف بودجه سال 98 شهرداری اردبیل در مقایسه با سالجاری 22 درصد افزایش دارد.
شهردار اردبیل اظهار داشت: در بودجه سال آینده اجرای 425 پروژه عمران شهری شامل پروژه های توسعه فضای سبز، توسعه مراکز فرهنگی و اجتماعی ، توسعه فضای های ورزشی ، فرهنگسراها ، بهسازی معابر و تولید 200 هزار تن آسفالت تعریف شده که موجب تحول در سطح شهر اردبیل خواهد شد.
لطف اللهیان بیان کرد: 13 درصد از اعتبارت عمرانی بودجه 98 مربوط به جدول گذاری و آسفالت ، هفت درصد مربوط به توسعه فضای سبز ، 10 درصد مربوط به بازگشایی معابر ،10 درصد مربوط به طرح های مشارکتی و سرمایه گذاری و مابقی برای تعمیرات و نگهداری است.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.