به گزارش ایرنا ، اکبر بهنامجو در آیین افتتاح 116 طرح و پروژه دهه فجر شهرستان خلخال افزود: مدیران به جای این کار باید آغاز واقعی عملیات اجرایی یک طرح را با برنامه زمان بندی مشخص در دستور کار قرار دهند.
وی همچنین اظهار داشت: رفع معضل بیکاری با اجرای طرح های سرمایه گذاری و حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران بخش خصوصی محور کارهای استانداری و ادارات زیر مجموعه آن برای توسعه همه جانبه مناطق مختلف این استان قرار گرفته است.
او افزود: هر چند خدمات ارزنده ای پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مناطق محروم استان اردبیل همچون خلخال به مردم ارائه شده ولی برای پیشگیری از پدیده مهاجرت مردم و جوانان جویای کار از این منطقه به سایر مناطق باید چاره اندیشی شده و مسئولان دلسوزانه تر از پیش در این شهرستان تلاش کنند.
وی اظهار داشت: وحدت مسئولان این شهرستان همراه با دلسوزی امام جمعه خلخال انگیزه لازم را برای بهتر خدمت کردن به مردم این منطقه از سوی مدیران اجرایی استان فراهم کرده است.
او از تلاش برای اجرای طرح های اقتصادی کوچک و بزرگ در خلخال ، احداث شهرک صنعتی شماره 2 ، پرداخت 500 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به کارخانه نئوپان برای راه اندازی خط جدید تولید و اجرای طرح توسعه این واحد ، سرمایه گذاری در بخش زون معدنی حاشیه رودخانه قزل اوزن و آغاز عملیات اجرایی شهرک گلخانه ای طولش در آینده نزدیک خبر داد.
وی اظهار کرد: با هدف حل مسائل و مشکلات طرح های اقتصاد مقاومتی جلسات این ستاد هر 45 روز یک بار در مراکز شهرستان ها و یا بخش های تابعه برگزار و مشکلات سرمایه گذاران این طرح ها بررسی خواهد شد.
او گفت: محور پیگیری جلسات اقتصاد مقاومتی استان که در شهرستان ها برگزار می شود، با فرمانداران بوده و مدیران اجرایی دعوت شده به این جلسه باید گزارش 45 روزه خود را ارائه کنند.
بهنامجو اظهار داشت: برنامه های توسعه ای مناطق مختلف استان اردبیل باید با پیش بینی افق 1400 و آخرین وضعیت پروژه های عمرانی و اقتصادی در دست اجرا تا سه سال آینده بصورت شفاف ارائه شود.
در جریان سفر استاندار اردبیل از یک واحد گلخانه ای گل رز هلندی با تولید 270 بوته گل در سال و با سرمایه گذاری 12 میلیارد ریال و اشتغال زایی هشت نفر بهره برداری شد.
بهنامجو همچنین از نمایشگاه دستاوردهای 40 سال عمر انقلاب و نظام اسلامی در این منطقه بازدید و از نخستین داروی ساخته شده توسط پژوهشگران دانشکده علوم پزشکی با همکاری شرکت دانش بنیان افشره سبز نانو با نام علمی روانولین که در درمان های سنگ کلیه و کیسه صفرا کاربرد دارد، پرده برداری کرد.
همچنین با حضور استاندار اردبیل بهره برداری از 116 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در خلخال با صرف هزینه ای بالغ بر 752 میلیارد ریال آغاز شد.
این طرح ها شامل 110 طرح و پروژه عمرانی در بخش های میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، عمران شهری ، بهداشت و درمان ، برق رسانی ، نوسازی مدارس و فضاهای آموزشی ، امور دهیاری ها ، عمران روستایی ، مخابرات ، آب و فاضلاب شهری ، منابع طبیعی ، طرح های گازرسانی روستایی ، راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن ، کمیته امداد امام ، مسکن محرومین و 6 طرح اقتصادی با سرمایه گذاری 30 میلیارد ریال و در مجموع 752 میلیارد و 696 میلیون ریال می باشد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.