مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی در این 40 سال در حوزه تامین اجتماعی ارائه خدمات الکترونیکی به بیمه شدگان است تا اسباب رضایت آنها فراهم آید.
سعید بشرخواه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور در غرفه پاسخگوئی خانه مطبوعات اردبیل در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: ما در قالب سیستم الکترونیکی تلاش می‌کنیم تا در حداقل زمان به بیمه شدگان ارائه خدمات کنیم به طوری که در همه بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تحت پوشش درمان تامین اجتماعی این خدمات الکترونیکی با کیفیت و مطلوبیت ارائه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: ما علاوه بر مراکز ملکی تامین اجتماعی در مراکز طرف قرارداد نیز سعی داریم تا ارائه خدمات الکترونیکی را در بخش‌های مختلف فعال کنیم تا بیمه شدگان ما با کمترین دغدغه و بیشترین کارآمدی بتوانند خدمات قابل قبول و رضایت‌بخشی را به مراجعین ارائه کند.
مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل از حذف دفترچه تامین اجتماعی در مراکز ملکی این سازمان خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر بیمه شدگان ما تنها با ارائه کد ملی خدمات دریافت می‌کنند و در حال رایزنی هستیم تا در سایر مراکز طرف قرارداد نیز به ویژه بیمارستان‌ها، مطب پزشکان و داروخانه‌ها این سیستم یکپارچه را فعال کرده تا نیازی به ارائه دفترچه نباشد.
بشرخواه گفت: در کنار همه این خدمات کیفی و نرم‌افزاری ما سعی کردیم در این 40 سال که تعداد بیمه شدگان ما نیمی از جمعیت استان را شامل می‌شود به نحوی برنامه‌ریزی و هدفگذاری کنیم تا همشهریان به ویژه بیمه شدگان اصلی و تبعی از دریافت این خدمات احساس غرور و رضایت کنند.
وی در مورد راه‌اندازی دومین درمانگاه تخصصی در اردبیل تصریح کرد: با پیگیری نمایندگان استان در مجلس و قول مساعد سازمان تامین اجتماعی به زودی دومین درمانگاه تخصصی در اردبیل تجهیز و راه‌اندازی خواهد شد تا شهروندان اردبیلی با کمترین دغدغه خدمات مطلوبی را دریافت کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.