به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز یکشنبه در اختتامیه مسابقات تیراندازی جام فجر خلخال با تقدیر از تلاش هیات تیراندازی این شهرستان در اعتلای این رشته ورزشی مفرح افزود: محدودیت های ایجاد شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص فعالیت هیات های ورزشی از میان برداشته می شود.
وی اظهار داشت: زمانی که هیات تیراندازی استان فعالیتی نداشته و تعطیل است دلیلی بر اصرار اداره کل ورزش و جوانان استان مبنی بر توقف فعالیت های هیات تیراندازی این شهرستان وجود نداشته و در مواردی که نیاز به صدور مجوز برای فعالیت هر یک از رشته های ورزشی باشد، تصمیم گیری خواهد شد.
به گفته او ، در حال حاضر بیش از 100 نفر در رشته های مختلف تیراندازی به اهداف ثابت و پروازی در هیات تیراندازی خلخال بصورت سازمان یافته فعالیت دارند و خدمات ارائه شده به اعضا از جمله دوره های آموزش تیراندازی و استفاده از امکانات ورزشی از جمله لباس ، تفنگ ، ساچمه و فشنگ با استفاده از ظرفیت خیرین منطقه به علاقه مندان به این رشته ارائه می شود.
در مسابقات تیراندازی جام فجر خلخال که در سالن اختصاصی تیراندازی مجموعه ورزشی پوریای ولی خلخال برگزار شد، 30نفر از مدیران و کارکنان ادارات ، سازمان ها ، ارگان ها و نهادها در ماده تیراندازی به اهداف ثابت در 2 رشته تفنگ و تپانچه بادی رقابت کردند.
در پایان این مسابقات در رده تیمی ، تیم تیراندازان فرمانداری با کسب بیشترین امتیاز مقام اول را کسب کرد و دانشکده علوم پزشکی و فرماندهی انتظامی به ترتیب در رده های دوم و سوم جای گرفتند.
در بخش انفرادی این مسابقات نیز در رشته تفنگ بادی سید هادی موسوی از فرماندهی انتظامی ، فریدون بابایی و رضا شکری هر 2 از فرمانداری عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته تپانچه بادی هم بهرام نقی زاده از خبرگزاری ایرنا ، ایرج اعتبار از دانشکده علوم پزشکی و فرامرز فرض الله پور از اداره هواشناسی به ترتیب اول تا سوم شدند.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.