حمید لطف اللهیان روز شنبه در آیین تقدیم لایحه بودجه 98 به شورای اسلامی شهر اردبیل افزود: بودجه امسال شهرداری بش از پنج هزار میلیارد ریال بود که بیش از 70 در صد آن محقق شده است.
وی اظهار داشت : در بودجه سال آینده اجرای 425 پروژه عمران شهری شامل پروژه های توسعه فضای سبز، توسعه مراکز فرهنگی و اجتماعی ،توسعه فضای های ورزشی ،فرهنگسراها ،بهسازی معابر و تولید 200 هزار تن آسفالت تعریف شده که موجب تحول خوبی در سطح شهر اردبیل خواهد شد.
لطف اللهیان بیان کرد: 13 درصد از اعتبارت عمرانی بودجه 98مربوط به جدول گذاری و آسفالت،هفت درصد مربوط به توسعه فضای سبز، 10درصد مربوط به بازگشایی معابر،10درصد مربوط به طرح های مشارکتی و سرمایه گذاری است .
وی افزود: توسعه فناوری ارتباطات هم در بودجه 98 شهرداری اردبیل مورد توجه قرار گرفته بطوریکه میزان آن نسبت به سالجاری 29 درصد افزایش نشان می دهد.
شهرداراردبیل بیان کرد: مرکز کنترل ترافیک سال آینده بصورت الکترونیک در اردبیل راه اندازی می شود و فیبر نوری به طول 30 کیلومتر از سوی شهردرای خریداری شده است .
لطف اللهیان افزود: در حال حاضر 740 میلیارد ریال پروژه در پنج منطقه اردبیل و مجتمع تفریحی و گردشگری شورابیل آماده افتتاح است که 220 میلیارد ریال آن در منطقه یک ،80 میلیارد ریال در منطقه 2 ،230 میلیارد ریال در منطقه 3، 80 میلیارد ریال در منطقه چهار ،100 میلیارد ریال در منطقه پنج و 40 میلیارد ریال دیگر در مجتمع تفریحی و گردشگری شورابیل هزینه شده است .
وی افزود: در سال 97 تمام تلاش براین بود تا پروژه های نیمه تمام به اتمام برسد و پروژه های بهسازی معابر ،بهبود عبور و مرور و تقاطع همسطح از جمله پروژه های نیمه تمام بودند که تکمیل و به بهره برداری رسیدند .
شهردار اردبیل پیشرفت پل قدس را مطلوب دانست و گفت: این پروژه در حال حاضر 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی شده در اوایل سال 98 به بهره برداری برسد .
لطف اللهیان گفت: عملیات اجرایی پل دارو پخش هم بیش از 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در روزهای پایانی سال به بهره بردرای می رسد.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.