محمد باقر فلسفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احزاب در دوره قبل از روحانی در انزوا بودند ولی بعد از 24 خرداد 92 تمام صاحبان قلم ،فکر و اندیشه مجال حضور یافتند و فضای سیاسی هم گشایش یافت .
وی با بیان اینکه بزرگترین آسیب در کشور استبداد زدگی فکری است ، گفت: در حال حاضر بعد از گذشت چندین سال اگر کسی را برای فعالیت سیاسی تشویق کنی موانع بیشتری بوجود می آید .
وی اظهار داشت: شایسته سالاری در اوج مطالبات سیاست ورزی است و براین اساس احزاب سیاسی باید بدنبال تحقق مطالبات مردم در بخش های مختلف باشند.
رییس شواری هماهنگی اصلاح طلبان استان اردبیل بیان کرد: اصلاح طلبان در انتخابات آینده همچون انتخابات گذشته به اجماع خواهند رسید .
فلسفی با اشاره به اینکه در استان اردبیل از 42 تشکل سیاسی 30 مورد آن مربوط به احزاب اصلاح طلب است ، بیان کرد: احزاب اصلاح طلب استان در انتخابات مجلس با ارایه لیست امید موفق عمل کرد و در انتخابات آینده هم موفق خواهد شد .
وی با بیان اینکه جریان های سیاسی در کشور تاثیرگذار هستند افزود: احزاب و تشکل‌ها نخبگان سیاسی جامعه محسوب می شوند و نقش آنها در افزایش مشارکت مردمی در انتخابات بیشتر است .
فلسفی ادامه داد : فعالیت ‌های موثر و سالم احزاب و تشکل‌‌ های سیاسی در استان می‌ تواند توسعه هر چه بیشتر را برای استان با ارائه ایده ‌ها و نقطه‌ نظرات سازنده داشته باشد .
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.