به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز جمعه در آیین افتتاح پروژه های عمرانی خلخال افزود: در حالی که از مجموع 900 کیلومتر راه ارتباطی روستایی این شهرستان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی حتی یک کیلومتر آسفالت نبود، در طول 40 سال عمر بابرکت نظام 60 درصد از این راه ها آسفالت شده و با تکمیل عملیات اجرایی پروژه های آسفالت راه روستایی این میزان تا پایان سال آینده به 70 درصد خواهد رسید.
او اظهار داشت: برغم محدودیت های اعتباری در دولت در سال گذشته و امسال هیچ یک از پروژه های راه سازی بین شهری و یا آسفالت راه های روستایی این شهرستان متوقف و یا تعطیل نشده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 70 درصد از مجموع 142 روستای این شهرستان از نعمت استفاده از گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: با تکمیل و بهره برداری از پروژه های گازرسانی روستایی در حال اجرای منطقه این میزان به 10 درصد تا پایان سال آینده ارتقا خواهد یافت.
بابایی از افتتاح و بهره برداری از 100 طرح و پروژه عمرانی با هزینه اعتباری بالغ بر 900 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال خبر داد و افزود: همزمان با این طرح ها بهره برداری از چند طرح سرمایه گذاری اقتصادی با 220 میلیارد ریال سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی در این منطقه مورد بهره برداری قرار می گیرد.
در مراسم امروز از طرح توسعه شبکه فاضلاب ، اصلاح شبکه آب شرب ، سامانه الکترولیز ، سامانه کنترل و مونیتورینگ ایستگاه پمپاژ قازان داش خلخال و طرح اصلاح شبکه خط انتقال آب شرب ، اصلاح و تجهیز ایستگاه پمپاژ اصلاح و توسعه شبکه آب شرب هشجین مرکز بخش خورش رستم خلخال با صرف هزینه ای بالغ بر 280 میلیارد ریال بهره برداری شد.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.