امام جمعه بیله‌سوار گفت: با وجود همه تهدیدات و پیشگویی‌های مضحک و مسخره ترامپ و همفکران پوچ فکرش ما 40 سالگی انقلاب بزرگ، عزیز و افتخارآفرینمان را جشن گرفتیم.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حجت‌الاسلام اصغر جدائی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیله‌سوار با گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار کرد: ۱۲ بهمن سالروز ورود افتخارآفرین و پیروزمندانه امام راحل(ره)، امام خوبی‌ها و ارزش‌ها، امام مهربانی‌ها و ظلم ستیزی‌ها به کشور است و این مناسبت بسیار مهم، حساس و تاریخی را امروز با تمام افتخار جشن می‌گیریم.
وی با اشاره به اینکه با وجود همه تهدیدات و پیشگویی‌های مضحک و مسخره ترامپ و همفکران پوچ فکرش ما 40 سالگی انقلاب بزرگ، عزیز و افتخارآفرینمان را دیدیم، خاطرنشان کرد: مردم بزرگ و با عظمت ایران سرافراز و اسلامی، چهل سال همه نوع سختی را به جان خریدند تا این انقلاب مقدس خودشان را حفظ کنند.
امام جمعه بیله‌سوار با یادآوری فداکاری‌ها و از جان گذشتگی ملت ایران در ایام پیروزی انقلاب بیان کرد: مردم مومن و قدرشناس علیرغم مشکلات و سختی‌ها پای آرمان‌های مقدس انقلاب ماندند و انقلاب را به 40 سالگی رساندند و ما به این مردم انقلابی آفرین گفته و بر این دلاور مردان تاریخ می‌بالیم و ضروری است در این راستا مسئولان نظام شبانه‌روز خودشان را وقف مردم و انقلاب کنند.
جدائی برنامه‌های انجام شده به مناسبت دهه فجر را در بیله‌سوار یادآور شد و تصریح کرد: در این 10 روز برنامه‌های زیادی تدارک دیده شده است که امیدواریم پروژه‌هایی که افتتاح می‌شود در شان مردم بیله‌سوار باشد.
وی گفت: در بیله‌سوار مشکلات زیادی وجود دارد که نیازمند پیگیری مضاعف، وحدت، صمیمیت و همدلی، دوری از جلسات بی‌حاصل و بازدیدهای بی‌نتیجه است چرا که معقدیم این شهرستان نیازمند کار جدی و عملیاتی است و مردم این شهر از مسئولانشان کارجدی و عملیاتی می‌خواهند.
جدایی با اشاره به نقشه‌های دشمنان برای دور کردن مردم از صحنه‌های انقلاب ادامه داد: در این چهل سال بعد از انقلاب دشمن هم تلاش زیادی کرده و نقشه‌های زیادی کشید تا شما مردم را از صحنه‌های انقلاب دور کند اما وقتی این نمازهای جمعه باشکوه و این صحنه‌های حماسی را می‌بیند بر خودش نفرین می‌فرستد.
وی حضور مردم در نماز جمعه را نشان از روحیه ولایی و انقلابی آنان دانست و بیان کرد: نماز جمعه مشت محکمی بر دهان بدخواهان، شیاطین و دشمنان نظام و انقلاب است.
جدائی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد دهه فجر گفت: مقام معظم رهبری دهه فجر را مقطع رهایی ملت ایران و سعادت ملت‌های اسلامی می‌داند و این دهه حقیقتا فجر سعادت این ملت بزرگ و فجر سعادت ملت‌های اسلامی است.
وی اظهار کرد: امروز دشمن بر علیه ما جنگ اقتصادی راه انداخته است و با حربه‌های مختلف می‌خواهد مردم را عصبانی کند اما ما امروز با هیچ کسی تعارف نداریم‌ و هر کسی که توان کار ندارد محترمانه باید کار را به کاردان بسپارد.
امام جمعه بیله‌سوار خاطرنشان کرد: امروز خصمانه‌ترین حالت دشمن نسبت به انقلاب و نظام را مشاهده می‌کنیم و ‌کسانی که باعث نارضایتی مردم می‌شوند در مسیر اهداف دشمن هستند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.