به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه بخشی از خدمات دستگاههای اجرایی ، نهادها و ارگان های انقلابی به مردم در چهل سال گذشته در معرض دید عموم قرار گرفته است.
آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایش توانمندی ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی فخر بزرگی برای نظام است.
وی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه توانمندی های نظام باید دائمی باشد و به مناسبت ها منحصر نشود.
وی او ادامه دارد : انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا ، همدلی مردم و تلاش مسئوولان دلسوز قدرت مقاومت در برابر فشارهای دشمنان را کسب کرده ، ملت ما به برکت انقلاب اسلامی استقلال خود را حفظ کرده و توانسته دشمنان را به ذلت بکشاند.
آیت الله عاملی همچنین تلاش خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان را شایسته تقدیر دانست و گفت: اهالی رسانه با اطلاع رسانی از اقدامات انجام گرفته در طول انقلاب تلاش های دشمنان در راستای تخریب فعالیت های انجام گرفته را ناکام خواهند گذاشت.
اکبر بهنامجو استان ار اردبیل نیز در این آیین گفت: مدیران و مسئولان تلاش می کنند در پاسداشت خون پاک شهدا خدمات شایسته ای را به مردم ارائه دهند.
وی افزود: حق مردم بسیار بیشتر از اقداماتی است که انجام شده ولی نمایش این خدمات با هدف انتقال این فعالیت ها به نسل جوان و نوجوان است.
استاندار اردبیل اظهار داشت: مردم ما در دوران رژیم شاهنشاهی در محرومیت بودند و اکنون این دستاوردها نشان می دهد مردم از خدمات و امکانات مختلفی در سایه انقلاب و نظام اسلامی بهره مند شده اند.
نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب از 12 لغایت 22 بهمن برای بازدید عموم دایر است.
6016/3006/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.