همزمان با یوم‌الله 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی همایش بزرگ پیاده‌روی با خانواده در شورابیل با حضور گسترده مردم برگزار شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این مراسم که با حضور استاندار، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مجموعه تفریحی – گردشگری شورابیل برگزار شد، شرکت کنندگان ضمن حضور در پیاده‌روی دور دریاچه شورابیل به مسافت 7 کیلومتر در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی – هنری و شاد و مفرح یوم‌الله 12 بهمن را گرامی داشته و همزمان با لحظه تاریخی ورود امام راحل به میهن اسلامی نسبت به همخوانی سرودهای ملی و میهنی اقدام کردند.
استاندار اردبیل در این مراسم اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی و روی آوردن مردم به ورزش و تفریحات سالم امید به زندگی در کشورمان افزایش یافته است.  
اکبر بهنامجو خاطرنشان کرد: ما خوشحال هستیم که هموطنان از چنین همایش‌هایی استقبال می‌کنند و باید این برنامه‌ها در طول سال و به صورت مستمر و هفتگی برگزار شود تا مردم سلامت و نشاط خود را بازیابند.
وی افزود: مردم اردبیل به ورزش و سلامت خود بها می‌دهند و این جای امیدواری است که در کنار همه هزینه‌های زندگی این خانواده‌ها هزینه سلامت و ورزش را نیز مدنظر قرار داده و همواره سعی دارند با زیرساخت‌های فراهم شده در راستای ارتقای سلامت خود بکوشند.
بهنامجو با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی گفت: این ایام فرصت مناسبی است تا به گذشته خود نگاهی متفکرانه بیندازیم و ببینیم که در این 40 سال چه تحولاتی در این کشور و استان و شهرمان روی داده است تا با درک واقع‌بینانه از این دستاوردها صیانت کنیم.
وی با قدردانی از برگزارکنندگان این برنامه که از صبح زود مردم را در این مجتمع بسیار زیبا و نشاط ‌انگیز جمع کرده‌اند، بیان کرد: شهرداری و ورزش و جوانان در یک همکاری مستمر و خوب باید بکوشند تا در ارتقای سلامت و نشاط اجتماعی یک برنامه مستمر و مداومی را اجرا کرده و عملیاتی کنند.
در این برنامه هنرمند کشورمان محمد گلریز از خوانندگان انقلابی سرودهای خاطره‌انگیز دهه فجر را اجرا کرده و یوسف صیادی از بازیگران مطرح تلویزیون و سینمای کشورمان در جمع شرکت کندگان حضور یافتند.
در این مراسم ضمن تجلیل از تعدادی از خانواده‌های شهدا از پیشکسوتان ورزش همگانی تجلیل شد و در کنار آن برنامه‌های مختلف ورزشی به ویژه ورزش‌های همگانی اجرا و در پایان به تعدادی از حاضران به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
نظیر این برنامه در گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام راحل و آغاز ایام‌الله دهه فجر در شهرهای مختلف استان اردبیل و با حضور گسترده آحاد مردم در یک صبح دل‌انگیز زمستانی برگزار شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.