به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه های نماز جمعه با تقدیر از سفر هفته جاری استاندار اردبیل به خلخال و شرکت در آیین گرامیداشت سالروز قیام مردم این شهرستان علیه رژیم ستمشاهی پهلوی افزود: بخشی از قول های داده شده از سوی استاندار در این سفر برای ایجاد فرصت های شغلی جدید تحقق یافته است.
وی اظهار داشت: با توجه به پشتکار استاندار اردبیل و توجه ویژه به این منطقه حل مشکلات اقتصادی و بیکاری در آینده نزدیک دور از انتظار نیست.
او گفت: در شرایط فعلی 2 مطلب اساسی و مهم برای مردم این شهرستان از جمله حفظ وحدت ، یکپارچگی و پرهیز از اختلاف همراه با پیگیری های مستمر در خصوص کارهای عمرانی ، توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال برای بیکاران از سوی فرهیختگان حائز اهمیت است.
خطیب جمعه خلخال اظهار کرد: مردم این شهرستان از لحاظ دین مداری ، حضور در صحنه ، پایبندی به انقلاب و نظام اسلامی و ولایت فقیه جزو شهرستان های ممتاز و برتر کشور بوده و انتظار از مسئولان نیز رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم این منطقه است.
او افزود: همه ما به مشکلات اقتصادی که ناشی از فشار خارجی است واقفیم ولی با همه وجود مشکلات در هیچ شرایطی وضعیت امروزی جامعه قابل قیاس با مشکلات فراوان اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و معیشتی دوران ستمشاهی نیست.
او گفت: سالروز ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مصداق بارز ایام الله است و از این جهت لازم است که پیشکسوتان جامعه و آنهایی که در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب شاهد تحولات عظیم اجتماعی در کشور بودند، خاطرات خود را برای نسل جوان بازگو و حقایق را روشنگری کنند.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.