به گزارش ایرنا ، اکبر بهنامجو روز چهارشنبه در جلسه شورای اقامه نماز استان افزود: اجلاس نماز باید با گستره وسیعی برگزار شود و این موضوع نیازمند زمان مناسب برنامه ریزی همه جانبه است.
وی بیان کرد: فرهنگ سازی نماز جماعت بویژه در دستگاه های اجرایی از جمله مواردی است که باید در این اجلاس مورد توجه قرار بگیرد.
استاندار اردبیل افزود: توجه به نقاط ضعف استان در خصوص تامین نمازخانه های بین شهری و داخل شهری برای استقبال از گردشگران نیز می تواند در این اجلاس بررسی شود.
وی تشریح کرد: استفاده از کارهای هنری برای فرهنگ سازی نماز اول وقت نیز باید توسط هنرمندان استان انجام شده تا شیوه دعوت به نماز به شکل هنری و جذاب ارائه شود.
دبیر ستاد اقامه نماز استان نیز در این جلسه از انتخاب سه اثر برتر استان در اجلاس سراسری نماز خبر داد و گفت: این اجلاس در آذرماه سال جاری برگزار و تعداد 50 اثر از استان ارسال شده بود.
الله شکر عبدی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه نماز در استان از شرکت 745 نفر در این مسابقات خبر داد و افزود: 69 نفر از این تعداد در این مسابقه جواب درست داده بودند که در اجلاس استانی نماز از این افراد تجلیل می شود.
وی بیان کرد: تلاش می شود اجلاس استانی نماز با مشارکت اقشار مختلف با حضور سخنرانان برجسته کشوری برگزار شود.
3006/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.