به گزارش ایرنا ، حسن محمدی ادیب روز پنجشنبه در آیین افتتاح سالن ورزشی دبیرستان علی ابن ابیطالب (ع) خلخال افزود: این پروژه ها شامل 25 مدرسه در قالب 72 کلاس درسی با زیربنای 12 هزار و 384 متر مربع است که برای اجرا و تکمیل آنها 119 میلیارد و 704 میلیون ریال از منابع اعتباری مختلف هزینه شده است.
وی اظهار داشت: همچنین پروژه های آسفالت محوطه 15 مدرسه با 25 هزار متر مربع مساحت و صرف اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال در دهه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بهره برداری می شوند.
او گفت: بهره برداری از سیستم گرمایشی استاندارد سازی شده 9 مدرسه با صرف 12 میلیارد و 803 میلیون ریال از جمله طرح های قابل افتتاح اداره کل نوسازی ، تجهیز و توسعه مدارس استان در ایام دهه فجر امسال است.
وی با بیان اینکه تا زمان تکمیل و بهره برداری از پروژه های آموزشی نیمه کاره هیچ پروژه آموزشی جدیدی آغاز نمی شود، افزود: پنج پروژه و طرح آموزشی خلخال از جمله مدرسه شهرک مسکن مهر ، بنیاد برکت خورش رستم ، مدرسه روستای لرد بخش شاهرود ، مدرسه نامجو و هنرستان باهنر از جمله پروژه های نیمه تمام خلخال هستند که اعتبار لازم برای تکمیل آنها تامین و این طرح ها تا پایان امسال تکمیل می شود.
او با بیان اینکه برای عملیات اجرایی احداث سالن ورزشی دبیرستان علی ابن ابیطالب (ع) خلخال در زیربنای 517 متر مربع سه میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده ، اظهار کرد: با افتتاح این پروژه زمینه اجری تمرین و برگزاری مسابقات ورزشی فراهم شده است.
در سال تحصیلی جاری 224 هزار دانش آموز در استان اردبیل راهی مدارس شدند، این تعداد دانش آموز و نوآموز در سه هزار و 395 واحد آموزشی با بیش از 12 هزار کلاس درس مشغول تحصیل هستند.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.