به گزارش ایرنا ، علی نباتی روز پنجشنبه در جلسه کمیته پیشگیری از گرانفروشی افزود: وضعیت نابسامان بازار و سوء استفاده برخی ها موجب نارضایتی مردم از وضعیت موجود شده و ساماندهی بازار همراه با شدت برخورد با اخلالگران اقتصادی در دستور کار دادستانی خلخال قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه در سال جاری 300 نامه در زمینه قصور از وظایف محوله از سوی دادستانی خلخال به مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان ارسال شده، گفت: کوتاهی در زمینه گرانفروشی ، احتکار و اجحاف در حق مشتری از سوی اعضای این کمیته و مسئولان دست اندرکار تامین مایحتاج ضروری مردم مورد قبول نیست.
نباتی اظهار کرد: تشویق بازاریان منصف نیز در دستور کار این کمیته قرار گرفته و بازاریانی که در شرایط سخت اقتصادی برای آرامش روحی مردم و عرضه کالا به قیمت منصفانه به مردم فعالیت می کنند، تشویق و از طریق رسانه های عمومی معرفی می شوند.
دادستان خلخال همچنین با انتقاد از تفاوت فاحش قیمت کالاهای عرضه شده در بازار خلخال با مرکز استان از جمله قیمت میوه ، گوشت مرغ و سایر کالاهای اساسی اظهار کرد: درج قیمت بر روی همه اقلام عرضه شده ضروری است.
نباتی گفت: کسانی که کالاهای اساسی مردم را احتکار و یا به بهانه های مختلف از کشور خارج می کنند به عنوان مفسد فی الارض باید به مردم معرفی شوند.
وی اظهار کرد: مشکلات امروزی اقتصادی جامعه قابل قیاس با مشکلات اقتصادی اول انقلاب و دوران دفاع مقدس نیست و با مدیریت مناسب از این مرحله سخت که ساخته و پرداخته معاندین دشمن برای تلخ کردن شیرینی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر کام مردم است، براحتی گذار خواهیم کرد.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.