دبیر بخش تصویرسازی نخستین هنرواره ملی «انقلاب اسلامی؛ روایت ایرانی» با اشاره به رقابتی شدن بخش تصویرسازی هنرواره گفت: رقابت؛ همواره باعث شور، نشاط و انگیزه در میان گروه های شرکت کننده می شود و باعث می شود تا فراخوان، رنگ و بوی دیگری داشته باشد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، آرام علایی در جمع خبرنگاران بیان کرد: ما در دبیرخانه این هنرواره باتوجه به کارشناسی و بررسی هایی که انجام دادیم، متوجه شدیم؛ رقابت باعث کشف، معرفی استعدادها و چهره های جدید است. همچنین؛ از دست دادن قسمت عمده ای از هنرمندان مناطق جنوبی کشور بخاطر سختی در رفت و آمد، اتلاف در هزینه ها، فصل برف و سرما علت های عمده ای بود که باعث شد رشته ی تصویرسازی را از حالت کارگاهی به حالت رقابتی تبدیل نماییم.   علایی، افزود: در بخش تصویرسازی، مهلت ارسال آثار تا 22 بهمن ماه 1397 تمدید شد. این فراخوان با دو محور و موضوع اصلی: مقابله با تحریف تاریخ انقلاب اسلامی و جلوگیری از تطهیر رژیم پهلوی، تبیین دست آوردهای انقلاب اسلامی در چهل سالگی، و همچنین؛ موضوعات دیگری همچون: احیای ارزش های اسلامی، معنویت و اخلاق، فرهنگ ایثار و شهادت، خانواده و سبک زندگی ایرانی-اسلامی، امید به زندگی و نشاط اجتماعی، رفاه عمومی و بهداشت، تولید علم و تمدن سازی، در اردبیل برگزار می شود.
دبیر بخش تصویرسازی هنرواره «انقلاب اسلامی؛ روایت ایرانی» افزود: تاکنون؛ حدود 400 اثر از استان های تهران، کرج، هرمزگان، زنجان، گیلان، مشهد، اصفهان، کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، به دبیرخانه رسیده است و علاقمندان و هنرمندان رشته‌ی تصویرسازی تا 22 بهمن می توانند در سایت رسمی هنرواره به آدرس WWW.Storyiran.com قسمت «ثبت‌نام برای شرکت در بخش رقابتی- رشته تصویرسازی» مراحل عضویت خود را تکمیل و تعداد 5  اثر (مرتبط با موضوع فراخوان) را برای بررسی و داوری ارسال نمایند.
این تصویرگر افزود: با تغییر قالب برگزاری این بخش، جوایز آن نیز بدین شکل تغییر یافت: نفر  اول: سه میلیون تومان، دیپلم افتخار و تندیس هنرواره، نفر دوم: دو ملیون تومان، دیپلم افتخار، نفر سوم: یک میلیون تومان، دیپلم افتخار و از سه نفر بعدی با 500 هزار تومان تقدیر بعمل خواهد آمد. همچنین چهل اثری که به مرحله ی نمایشگاهی، راه پیدا کنند مبلغ 100 هزار تومان بعنوان حق التالیف پرداخت خواهد شد.
هنرواره ملی «انقلاب اسلامی؛ روایت ایرانی» به همت حوزه هنری استان اردبیل و موسسه «سرگذشت» در هفت رشته‌ی کارتون، تصویرسازی، طراحی پوستر، عکاسی، موشن گرافیک، اینفو گرافیک و طراحی نشان (لوگو) چهل سالگی انقلاب، برگزار می شود. و علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه مجازی این هنرواره به آدرس WWW.Storyiran.com مراجعه نمایند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.