استاندار اردبیل گفت: باید از تجاری سازی محصولات شرکت های دانش بنیان کاملا حمایت کرد.   به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنامجو در مراسم تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری اردبیل گفت: در جنگ اقتصادی قرار داریم و باید در این جنگ حضور و تلاش مضاعفی داشته باشیم. 
وی با اشاره به اینکه در جنگ، شب و روز وجود ندارد، ادامه داد: پارک علم و فناوری باید با هماهنگی بین دستگاهی، از پتانسیل های جمعی آنها در توسعه استفاده کند. 
بهنامجو ادامه داد: باید از تجاری سازی محصولات شرکت های دانش بنیان کاملا حمایت کرد و با تجاری سازی، این محصولات را وارد بازار کرد. 
استاندار اردبیل افزود: باید جوانان و ایده های آنها کاملا حمایت شوند تا از برآیند آنها تولید ثروت کرده و به افزایش ثروت استان کمک کرد.   عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی  نیز گفت: علی رغم اینکه سابقه تاسیس پارک ها به اوایل دهه 80 بر می گردد، اما در استان اردبیل این پارک در سال 86 مجوز فعالیت گرفته است اما با حدود 5 سال تاخیر تشکیل شده است. 
 وی با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری اردبیل، آخرین پارکی بود که در بین استان ها شکل گرفته است، تصریح کرد: در سال های گذشته پارک علم و فناوری کارهای خوب و ارزنده ای که انجام داده است که با توجه به نقش پارک ها در ایجاد ثروت و توسعه اشتغال دانش بنیان، باید بیش از پیش از پارک علم و فناوری حمایت کنیم. 
حبیبی با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری می تواند با همکاری مراکز رشد دانشگاه های استان گام های موثری در توسعه اشتغال های فناورانه بردارد، ادامه داد: همه امکانات و تجهیزات دانشگاه محقق اردبیلی با رعایت ضوابط موجود در اختیار پارک علم و فناوری قرار دارد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.