قائم مقام معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم،تحقیقات و فناوری گفت:  مرکز رشد و فناوری در شهرستان پارس آباد افتتاح می شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، مهدی کشمیری در کار گروه توسعه نوآوری و فناوری شهرستان پارس آباد مغان، گفت: طی بازدیدی که از ظرفیت ها و زیر ساخت های شهرستان پارس آباد داشتیم ،این شهرستان شرایط ایجاد مرکز رشد و فناوری را دارا می باشد. 
وی خاطر نشان کرد: مطابق قانون مرکز رشد و فناوری اعتباری جهت عملیات عمرانی ندارد اما در صورت تخصیص ساختمان مطابق استاندارد ها، مرکز رشد و فناوری تجهیز این ساختمان را با توجه به پتانسیل های منطقه در دستور کار خود قرار خواهد داد.
قائم مقام معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به نحوه توزیع اعتبارات توسط پارک علم و فناوری اشاره کرد و افزود : پارک علم و فناوری اعتبارات مصوب شده در مجلس را توزیع می کند و اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان ها توسط نمایندگان  در کمیسیون علم و فناوری مجلس به تصویب رسیده است و معاونت فناوری و مرکز رشد هیچ نقشی در توزیع این اعتبارات ندارد.
فرماندار شهرستان پارس آباد نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه پارس آباد با تولید بیش از یک میلیون تن انواع محصولات زراعی و‌ باغی پیشتاز تولیدات کشاورزی استان است،اظهار کرد : ایجاد مرکز رشد فناوری و توسعه شرکت های دانش بنیان در شهرستان، سبب افزایش چند برابری محصولات و ایجاد ارزش افزوده و توسعه منطقه می شود.
وی ادامه داد:  گرمی با آماری کمتر از یک چهارم جمعیت پارس آباد،دارای ردیف اعتباری دو میلیاردی در حوزه فناوری است در حالیکه شهرستان پارس آباد علیرغم تمامی استعدادها و پتانسیل ها از این اعتبارات محروم است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.