مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل گفت: طرح یکپارچه‌سازی شبکه روستایی با شبکه همراه اول اجرایی و عملیاتی خواهد شد.
بهمن اسماعیل‌زاده در حاشیه افتتاح نهمین نمایشگاه الکامپ اردبیل در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: با نصب 150 دستگاه BTS  طرح یکپارچگی شبکه روستایی و تلفن همراه به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید تا یک پوشش کاملی را در سایه اجرای این طرح در حوزه تلفن ثابت و همراه در مناطق روستایی شاهد باشیم.
وی خاطرنشان کرد: با عملیاتی شدن این طرح 90 درصد مشکل پوشش تلفن ثابت و همراه در مناطق روستایی برطرف شده و حتی در جاده‌ها نیز برخی کاستی‌ها و نارسائی‌ها رفع خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل به حضور این شرکت در نمایشگاه الکامپ اشاره کرد و گفت: ما همانند 8 دوره گذشته و حتی با دست پر در نهمین نمایشگاه با ایده‌های خلاقانه و نوبنیان شرکت کردیم تا به نوعی تنور این نمایشگاه را گرم نگه داریم.
اسماعیل‌زاده افزود: مخابرات یکی از اصلی‌ترین و مهمترین شرکت‌های ارائه کننده خدمات در حوزه ارتباطات، فناوری و تلفن ثابت و همراه است که سعی دارد با تکیه بر منابع غنی نیروی انسانی و تجهیزات خود خدمات شایسته‌ای را به مشتریان ارائه کند.
وی انجام تعهدات قانونی را یکی از اصول اساسی فعالیت شرکت مخابرات ایران در حوزه‌های متعدد اعلام و تصریح کرد: در استان اردبیل فعالیت‌های خوبی را در توسعه فیبر نوری، تقویت تلفن ثابت و خانگی و همراه و تامین زیرساخت‌های روستایی شاهد بودیم به طوری که این شرکت تلاش می‌کند که با کسب رضایت هموطنان خدمات خود را گسترده‌تر و در سطح وسیع ادامه دهد.
مدیرعامل مخابرات استان اردبیل تمرکز شرکت مخابرات را روی چهار پروژه مهم فیبرنوری، ارائه سرویس فیبر به خانه‌ها، ارتقای اینترنت پرسرعت در مناطق شهری و روستایی اعلام کرد و گفت: استان اردبیل جزو استان‌های پیشتاز در توسعه فیبر نوری بوده به طوری که ما در پاسخگوئی به نیاز مشتریان خود سعی کردیم در این زمینه فعالیت‌های گسترده و متنوعی را در مرکز استان و سایر شهرها انجام دهیم.
اسماعیل‌زاده بیان کرد: در سال آینده نیز با راه‌اندازی 40 سایت جدید و طراحی برنامه‌های زیرساختی سعی داریم تا براساس تعهدات و تفاهمی که با شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای انقلابی انجام می‌دهیم بتوانیم سرویس‌های مطلوب و رضایت‌بخشی را ارائه کنیم.
وی با رد مسایل حاشیه‌ای در محدود کردن فعالیت شرکت‌های ارائه کننده اینترنت تصریح کرد: ما نه تنها خودمان را رقیبی برای این شرکت‌ها نمی‌دانیم بلکه تلاش می‌کنیم تا براساس مصوبات سازمان تنظیم مقررات در کنار سایر شرکت‌های ارائه کننده سرویس‌های اینترنتی خدمات خود را ارتقا داده و در بازار رقابت بیش از گذشته توانمندی خود را نشان دهیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.