به گزارش خبرنگار ایرنا ، اکبر بهنام جو روز شنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان اردبیل افزود: وظیفه مسئولان و مدیران خدمتگزاری به مردم بوده و در این خصوص باید بروکراسی را کاهش دhn.
وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای رفع مشکل سرمایه گذاران و اختصاص تسهیلات به طرح های اشتغالزا در استان خواستار اطلاع رسانی این فعالیت ها به مردم شد.
وی با اشاره به تلاش دشمنان و شبکه های مجازی منافق در راستای بدبین کردن مردم اظهار داشت : مدیران نیز در این خصوص باید با اطلاع رسانی شفاف از اقدامات و خدمات دولت روشنگری های لازم را به عمل آورند.
او گفت: فعال کردن طرح های راکد در بخش های مختلف کشاورزی و صنعت در استان، اختصاص تسهیلات به طرح های تولیدی و صنعتی اشتغالزا ، واگذاری کشت و صنعت مغان ، ادامه اجرای عملیات پروژه راه آهن اردبیل و تلاش برای رونق بخشی به اقتصاد شهرستان های محروم استان از جمله اقداماتی است که مردم باید از روند اجرای آن باخبر شوند.
بهنامجو ادامه داد : مسئولان و مدیران استان با وجود تمام مشکلات و محدودیت های اقتصادی ناشی ازتحریم فعالیت های خوبی انجام داده اند که لازم است این دستاوردها را همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مردم اطلاع رسانی کنند.
وی حرکت جمعی برای رفع مشکلات مردم و استان را ضروری دانست و گفت: ملت ما همیشه در روزهای سخت با همکاری توانسته اند مشکلات بزرگ را از سر راه بردارند.
در این جلسه روند پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و اشتغال پایدار روستایی مورد بررسی قرار گرفت.
3006/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.