استاد حوزه و دانشگاه گفت: مردم در این شرایط سخت به رغم نامهربانی مسئولان شایسته است نسبت به هم مهربان بوده و دردمند باشند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی اراکی در همایش علمداران حسینی و وعاظ برجسته در اردبیل اظهار کرد: در کنار معرفت باید همه ما به عنصر بصیرت مجهز باشیم تا با یک روشنگری کامل در کنار شناخت دوست دشمنان را نیز بشناسیم و به کید و حیله آنها واقف باشیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز کید دشمنان در قالب فشار اقتصادی، جنگ روانی و بی‌اعتمادسازی مردم نسبت به گذشته حال و آینده انقلاب است تا به نوعی در حرکت روبه جلوی ملت ایران یاس و ناامیدی شکل گیرد.
سخنور، اندیشمند و خطیب توانای کشورمان بیان کرد: استکبار جهانی با این عناصر درصدد به انزوا کشیدن ملت ایران براساس خواسته‌ها و مطامع پلید خود هستند تا به نوعی مسئولان کشورمان را به پای مذاکره و سازش بکشانند در حالی که باید همچنان روح استقامت و پایداری را در وجودمان تقویت کنیم.
حسینی اراکی سرمنشا مقاومت و ایستادگی را رجوع به فرهنگ ایثار و شهادت و مبانی اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: همانطوری که اراده و افکار ما مقاوم شده باید روح، اعتماد و حرکت روبه جلوی ما نیز مقاوم شود تا بتوانیم در بهترین شرایط حرکت عظیم خود را تداوم بخشیم.
وی عنصر عبور سالم از این گردنه پرپیچ و خم و خطرناک را تکیه بر دو اصل تقوا و توکل اعلام کرد و گفت: باید مردم ما نسبت به هم مهربان و همدل باشند تا در این شرایط که برخی مسئولان به دنبال نامهربانی و روزمرگی‌های خود هستند ما نسبت به هم مهربان بوده و دردمند هم باشیم.
استاد حوزه و دانشگاه در ادامه به جشن 40 سالگی انقلاب و عظمت حرکت بی‌بدیل ملت ایران اشاره و تصریح کرد: همانطوری که در این 40 سال با گذر از پیچ‌های تاریخی سربلند و عزتمند حرکت کردیم در ادامه راه نیز قطعا با بصیرت و همدلی ملت می‌توانیم از دشواری‌ها عبور کرده و راه به سرمنزل مقصود برسانیم.
حسینی اراکی ویژگی سرزمین اردبیل و دیار سبلان را عشق خالص به انبیا و اولیا و ائمه اطهار اعلام و بیان کرد: اردبیلی‌ها شهره آفاق در عشق‌ورزی به سیدالشهدا و حضرت ابوالفضل هستند و همواره با این برند در سطح دنیا و عرصه‌های جهانی و بین‌المللی شناخته شده‌اند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.