به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه های امروز نماز جمعه افزود: در دیدار اخیر با استاندار تلاشگر اردبیل بسیاری از مشکلات این شهرستان که قبلا نیز از سوی نماینده مردم منطقه در مجلس و فرماندار خلخال طرح شده بود مجددا مطرح و بر اساس قول مساعد از سوی وی جزئیات مسایل در آینده نزدیک در اختیار مردم منطقه قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات امروزی جامعه خلخال ناشی از بی توجهی مردم منطقه به آنها بوده و متوجه نظام اسلامی ایران نیست ، گفت: زمانی که مردم به مسابل و مشکلات منطقه خود بی تفاوت باشند بطور یقین مسوولان نیز در حل این مشکلات انگیزه کافی را نخواهند داشت.
اسدی ادامه داد: در بسیاری از موارد بیان مشکل از طریق راهکارهای قانونی و بصورت منطقی ،قانونمند و مشروط منجر به حل آن می شود و همانطور که مردم این شهرستان در صحنه های پشتیبانی از انقلاب و نظام اسلامی همواره خوب ظاهر شدند در بیان مشکلات منطقه نیز باید حضور مناسبی در صحنه داشته و پیگیر خواسته های خود از مسوولان استان باشند.
خطیب جمعه خلخال گفت: مقایسه این شهرستان با سایر مناطق دیگر استان از لحاظ توسعه کار خوبی است ولی حسادت به پیشرفت دیگر مناطق برای ابراز این مقایسه منطقی به نظر نمی رسد .
او گفت:تلاش برای استفاده از امکاناتی که دولت برای مناطق محروم کشور درنظر گرفته است قطعا منجر به توجه مسوولان کشوری به این منطقه و حل بسیاری از مشکلات اقتصادی ،اجتماعی و اشتغال شهرستان خواهد شد.
حجت الاسلام اسدی با گرامیداشت هفتم بهمن ماه سالروز قیام مردم خلخال علیه رژیم ستم شاهی پهلوی و تقدیم اولین شهید انقلاب اسلامی این شهرستان از برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت این روز و سالروز شهادت شهید مظفر عزیزی خبر داد .
وی با اشاره به سفر استاندار اردبیل در همین روز به خلخال و شرکت در ائین بزرگداشت قیام مردم این منطقه گفت:مقام عالی استان علاوه بر حضور در این مراسم در جلسه ای مسایل و مشکلات سرمایه گذاران واحدهای تولیدی شهرستان را بررسی خواهد کرد .
7119/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.