به گزارش ایرنا ، اکبر بهنامجو روز پنجشنبه در بازدید گروهی از مدیران و کارشناسان شرکت های مختلف سرمایه گذاری از مناطق مختلف گردشگری مشگین شهر افزود: در سال های اخیر توسعه روز افزون و چشمگیر صنعت گردشگری در این شهرستان تمایل سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در این منطقه بویژه در حوزه گردشگری را افزایش داده است.
او گفت: بر اساس توافق اولیه بعمل آمده با مدیران شرکت های مختلف احداث یک واحد هتل پنج ستاره و یک واحد مجموعه آبدرمانی در جاده گردشگری موئیل ، قینرجه ، احداث موزه آب ، ایجاد مجتمع جدید آبدرمانی در قوتورسویی و تکمیل و راه اندازی تله سیژ شابیل از جمله تعهدات شرکت های مختلف سرمایه گذاری در این شهرستان می باشد.
وی همچنین از تدوین برنامه سه ساله با برش یک ساله جهت جلب و جذب گردشگران داخلی و خارجی ، تولید و صادرات صنایع دستی و افزایش مدت ماندگاری گردشگران در استان خبر داد.
ولی ملکی ، نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید با بیان اینکه شهرستان مشگین شهر آینده درخشانی در حوزه گردشگری دارد از توجه استاندار به این حوزه قدردانی کرد.
صمدی ، فرماندار مشگین شهر هم با بیان اینکه همزمان با دهه فجر 62 پروژه عمرانی با 430 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد، بر حمایت همه جانبه فرمانداری از سرمایه گذاران حوزه گردشگری تاکید کرد.
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.