به گزارش ایرنا، قادر تقی زاده روز پنجشنبه در تشریح وضعیت شهرک های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: تاکنون 25شهرک و ناحیه صنعتی در استان ایجاد شده که از این تعداد 18 شهرک و ناحیه صنعتی فعال می باشد.
وی بیان کرد: از این تعداد هشت شهرک صنعتی دولتی و ٦ شهرک خصوصی بوده و از شهرک های خصوصی هم تاکنون ٢ شهرک فعال هستند.
او همچنین تعداد ناحیه های صنعتی دولتی را 11مورد ذکر کرده و افزود: از این تعداد نیز هشت ناحیه صنعتی فعال بوده و در صدد جذب سرمایه گذار به این نواحی هستیم .
مدیر کل دفتر سرمایه گذاری استانداری اردبیل اظهار داشت: در مجموع 1128.45هکتار زمین در اختیار شهرک ها و نواحی صنعتی استان قرار گرفته و از این مقدار 451.85هکتار به متقاضیان طرح های تولیدی واگذار شده و 237.8هکتار نیز در قالب 844قطعه آماده واگذاری به متقاضیان جدید است.
تقی زاده همچنین گفت: 11 هزار و 527 نفر در این شهرک ها و نواحی صنعتی مشغول بکار بوده که از این تعداد تعداد 11هزار و 206 نفر در شهرک های صنعتی و 321 نفر در نواحی صنعتی مشغول کار بوده و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی می باشند.
او با اشاره به برنامه های توسعه ای مدیر یت استان گفت: افزایش و توسعه فعالیت شهرک های صنعتی در استان مورد توجه بوده و با تحقق این امر زمینه لازم برای سرمایه گذاران فراهم شده و شاهد افزایش قابل ملاحظه شاغلین در این مناطق صنعتی خواهیم بود.
3006/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.