به گزارش ایرنا، امیر دانه لوئی پور روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری خلخال افزود: پروژه های ایجاد پست 230 کیلو ولت و نیز خط انتقال جدید از خط انتقال نیروی پره سر در استان گیلان به این منطقه برای تغذیه پست جدید در حال احداث شهرستان از 2 سال پیش آغاز شده و این پروژه ها در مرحله پایانی و آماده شدن برای بهره برداری هستند.
او گفت: پروژه احداث پست 230 کیلوولتی شهر خلخال هم اکنون از 90درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و با ارزش سرمابه گذاری 720 میلیارد ریال در حال آماده شدن برای افتتاح در خرداد ماه سال آینده است.
دانه لوئی پور اظهار داشت: پروژه احداث خط انتقال جدید برای انرژی رسانی به این پست با 78 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و دکل های انتقال نیروی آن نصب شده است.
وی اضافه کرد: با مساعد شدن شرایط جوی وامکان سیم کشی خطوط انتقال نیروی برق جدید پیش بینی می شود این پروژه نیز در اوایل بهار سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد .
در این جلسه فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز گفت: خدمات ارایه شده به مردم منطقه در طول 40 سال عمر با برکت انقلاب ونظام اسلامی ایران باید به نحو احسن به مردم اطلاع رسانی شود.
وی با بایبان اینکه فرهنگ مثبت اندیشی در این شهرستان باید نهادینه شود، افزود: تازمانی که سرمایه گذاران بخش خصوصی منطقه تشویق نمی شوند انگیزه ای برای سایر سرمایه گذاران ایجاد نخواهد شد.
6018/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.