به گزارش ایرنا، محمدرضا برادران روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این همایش های پیاده روی ضمن برگزاری برنامه های تفریحی ورزشی علاوه بر شرکت کنندگان از خانواده های 40 شهید ورزشکار و 40 پیشکسوت ورزش همگانی تجلیل خواهد شد.
وی از برگزاری جشنواره های روستایی و بومی - محلی در بخش های مرکزی و موران گرمی خبر داد و بیان کرد: روز دوشنبه پانزدهم بهمن ماه نیز جشنواره روستایی و بومی - محلی با حضور استاندار اردبیل در بخش انگوت برگزار خواهد شد.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل برگزاری رقابت های چهارجانبه کارکنان نیروهای مسلح در چهار رشته برای آقایان، برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان اداره ورزش و جوانان در پنج رشته برای آقایان و بانوان، برگزاری مسابقات متعدد ورزشی در تمامی روزهای دهه مبارکه فجر در همه شهرستانها، برگزاری جشنواره ورزش های دانش آموزی در مدارس حاشیه شهرها در رشته های دارت، طناب کشی و رقابت های ورزشی – تفریحی و تجلیل از 40 پیشکسوت ورزش قهرمانی را از جمله دیگر برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان ذکر کرد.
او همچنین از برگزاری 2 برنامه ورزشی فرا استانی در این ایام در استان خبر داد و گفت: مسابقات لیگ تیروکمان نیروهای مسلح کشور از روز پنجشنبه یازدهم بهمن ماه تا روز شنبه سیزدهم بهمن ماه به مدت سه روز در سالن ورزشی 6 هزارنفری رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین صعود زمستانی به قله سبلان روزهای 21 و 22 بهمن ماه از 2 جبهه برای آقایان و بانوان با حضور کوهنوردانی از استان های اردبیل، آذربایجان غربی، زنجان و آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.