نهمین نمایشگاه الکامپ با حضور فعالان حوزه فناوری و آی‌تی از 7 استان کشور در اردبیل گشایش یافت.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این نمایشگاه که در محل بین‌المللی نمایشگاه‌های اردبیل آغاز بکار کرد، شرکت‌کنندگانی از استان‌های تهران، اصفهان، قزوین، همدان، آذربایجان شرقی، غربی و زنجان در قالب 45 غرفه و با محوریت حوزه آی‌تی، محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، ماشین‌های اداری، اپلیکیشن‌ها، استارت‌آپ‌ها، تجهیزات ایمنی شبکه، دوربین‌های مداربسته و ... محصولات خود را ارائه کردند.
در جریان مراسم آغازین این نمایشگاه سرپرست معاونت امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری اردبیل اظهار کرد: امروز به همت جوانان توانمند این مرز و بوم تولید محصولات متنوع در حوزه آی‌تی و فناوری‌های نوین با تکیه بر توان داخلی در حال انجام است به طوری که در بسیاری از حوزه‌ها تولیدکنندگان ما گوی سبقت و رقابت را از رقبای خارجی ربوده‌اند.
عباس کریمی خاطرنشان کرد: در نهمین نمایشگاه الکامپ ما شاهد حضور شرکت‌ها و فعالان بخش خصوصی در بخش‌های مختلف فناوری‌های نوین و تکنولوژی‌های جدید بودیم که اغلب با ایده‌های جدید در این میدان پا گذاشته‌اند تا بهترین محصولات خود را ارائه کنند.
وی حضور این شرکت‌ها و کارآفرینان را در مسیر توسعه اقتصادی و رشد و بالندگی استان بسیار بااهمیت خواند و گفت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه پارک علم و فناوری با پذیرش و بررسی طرح‌های کارآفرینی در این حوزه سعی می‌کنند تا از طریق تسهیلات بانکی فعالان این بخش را مورد حمایت جدی قرار دهند.
کریمی با ابزار خرسندی از راه‌اندازی شرکت‌های دانش بنیان و فناورمحور در مناطق مختلف استان اردبیل بیان کرد: پارک علم و فناوری اقدام خوبی را در برگزاری رویدادهای شتاب در موضوعات مختلف آغاز کرده که برگزاری این رویدادها در حقیقت حمایت از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در ورود به بازار کار است.
نهمین نمایشگاه الکامپ تا چهارم بهمن ماه ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند از ساعت 11 صبح تا 20 شب از این نمایشگاه بازدید کنند که در کنار ادارات، نهادها و سازمان‌های دولتی شرکت‌های مختلف فعال در حوزه ارتباطات و فناوری‌های نوین جدیدترین محصولات خود را با تخفیف ویژه ارائه می‌کنند تا علاقمندان نسبت به تهیه و خرید این محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اقدام کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.