داود شایقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه آبرسانی به اردبیل ، مشگین ‌شهر و خلخال از مهم ترین این پروژه ها است، افزود: اعتبارات این حوزه 146 میلیارد ریال بوده که در سال آینده این رقم با یک رشد جهشی به 540 میلیارد ریال خواهد رسید.
وی همچنین به جهش 32 درصدی بودجه احداث تاسیسات فاضلاب در بودجه 98 اشاره کرد و گفت: در شهرهای پارس ‌آباد، سرعین ، کوثر ، نیر ، اردبیل و مشگین‌ شهر تاسیسات فاضلاب احداث شده و با افزایش منابع اعتباری در این حوزه توسعه و تکمیل این پروژه ‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.
شایقی رقم اعتباری امسال را در این حوزه 129 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در بودجه سال آینده در این حوزه 170 میلیارد ریال بودجه پیشنهاد شده که امیدواریم با تلاش نمایندگان حتی ارقامی بیشتر از این به تصویب برسد.
وی به جهش 64 درصدی بودجه بهسازی جاده‌ های استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: در سال جاری اعتبارات در نظر گرفته شده در این حوزه 750 میلیارد ریال است که قرار شده در بودجه سال آینده این رقم با تصویب نمایندگان مجلس به هزار و 230 میلیارد ریال برسد.
شایقی عمده این پروژه ‌ها را محور رضی - گرمی، پارس ‌آباد - بیله ‌سوار ، اصلاندوز - پارس‌ آباد، جلفا - اصلاندوز ، اردبیل - سراب ، کوثر - خلخال ، رضوانشهر - خلخال ، فیروزآباد - آق ‌کند ، اردبیل - سرچم و نمین - آستارا ذکر کرد.
او همچنین در مورد رشد 87 درصدی بودجه تعمیرات اساسی بیمارستان ‌ها و تکمیل آنها بیان کرد: در حالی که در سال جاری در این حوزه 6 هزار میلیون ریال بودجه پیش‌ بینی شده بود در لایحه بودجه 98 این رقم به 11 هزار و 200 میلیون ریال افزایش یافته که مربوط به حوزه تعمیرات و تکمیل پروژه‌ های بیمارستانی است.
6016/7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.