عادل محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت غرامت بیمه شدگان این صندوق بصورت کامل پرداخت شد.
وی گفت: بیشترین میزان خسارت وارده در استان مربوط به بخش باغبانی شهرستان مشگین شهر بود که تا کنون بیش از 120 میلیارد ریال غرامت به حساب خسارت دیدگان منطقه مشگین شهر واریز شده است.
وی با تاکید بر نقش صندوق بیمه محصولات کشاورزی در جبران خسارت وارده از آمادگی کارگزاری های بیمه برای عقد قرارداد جدید با کشاورزان ، باغداران و دامداران در استان خبر داد.
محمدی اظهار داشت: با توجه به شرایط نامساعد جوی و کاهش نزولات آسمانی در استان اردبیل متاسفانه هر سه بخش زراعت ، باغبانی و دام مورد تهدید قرار گرفته است.
او گفت: به همین منظور با درخواست مسئولان استانی و با موافقت صندوق مرکزی مهلت بیمه کردن بخش زراعت و باغ در استان اردبیل یک ماه تمدید شد.
وی همچنین تشریح کرد: کشاورزان و باغداران تا پایان بهمن ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به کارگزاری های صندوق بیمه نسبت به انعقاد قرارد داد جدید بیمه اقدام کنند.
او افزود: محدودیت زمانی برای بیمه دام وجود ندارد.
اردبیل جزو 10 استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می رود و هر از گاهی بروز حادثه هایی مانند زمین لرزه ، رانش زمین ، سیل ، خشکسالی ، صاعقه ، طوفان ، سرمازدگی ، برف سنگین ، سرما و یخبندان شدید خسارت ها و تلفات های زیادی بر جای می گذارد
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.