محمد قربانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسیر باقی مانده راه های ارتباطی از مجموع 140 راه ارتباطی روستای مسدود شده از برف این شهرستان امروز بازگشایی شد.
او گفت: راهداران با تلاش شبانه روزی موفق به بازگشایی سخت ترین و صعب العبورترین راه های روستایی این شهرستان شده و زمینه تردد اهالی را فراهم کردند.
او با بیان اینکه 20 گروه راهداری با بکارگیری 25 دستگاه ماشین آلات سنگین راه سازی و برفروبی در عملیات بازگشایی راه های مسدود روستایی منطقه فعالیت داشتند، افزود: در چند روز گذشته راهداران این شهرستان بیش از 700 کیلومتر راه های ارتباطی روستایی منطقه را برفروبی و بازگشایی کردند.
وی با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از راه های روستایی واقع در مناطق بلند و گردنه های این شهرستان به بیش از 2 متر می رسد، گفت: در حال حاضر راه یک روستای یک خانواری این شهرستان نیز مسدود نیست.
حمدالله نقیب ، بخشدار بخش شاهرود خلخال نیز گفت: کار راهداران در بازگشایی راه های صعب العبور این منطقه جهادی و شایسته بود.
وی با بیان اینکه در جریان بارش برف سنگین پنجشنبه هفته گذشته همه راه های ارتباطی روستایی این منطقه مسدود شده بود، افزود: با توجه به حجم بالای برف در راه های روستایی منطقه و محدودیت امکانات برفروبی تلاش شبانه روزی راهداران خلخال موجب شد تا امروز راه ارتباطی روستای کهل بخش شاهرود باز شود.
خلخال در جنوب اردبیل از مناطق سردسیر کشور است.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.