رییس اداره هواشناسی خلخال روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از کاهش دمای هوای امروز این شهر به 19 درجه زیر صفر با 75 درصد رطوبت خبر داد و گفت: این میزان در مقایسه با سردترین زمان روز گذشته 8 درجه کاهش نشان می دهد.
فرامرز فرض الله پور افزود: حداقل دمای هوای ثبت شده در دی ماه امسال در این شهر 15 درجه زیر صفر بوده که سرمای امروز نسبت به سردترین روز دی ماه امسال 4 درجه کاهش نشان می دهد.
مدیریت آموزش و پرورش منطقه خلخال نیز برغم سرمای شدید مدارس پیش دبستانی را تعطیل و مقطع ابتدایی را نیز با یک ساعت تاخیر در حضور در مدارس اعلام کرد.
افزایش شدت سرما در روزهای اخیر و پس از قطع بارندگی ها موجب افزایش سرما خوردگی و آنفلوانزا در بین شهروندان خلخالی و شلوغی مطب پزشکان و اورژانس بیمارستان این شهر شده است.
سردی هوا و کاهش دمای هوا به منفی 19 درجه موجب یخ زدگی سیستم لوله کشی و کنتور آب برخی از واحدهای مسکونی و تجاری در این شهر شد.
شرکت آب و فاضلاب شهری خلخال شهروندان را به پوشش کنتور آب و واحدهای تجاری با استفاده از الیاف پشم شیشه و سایر امکانات پیشگیرانه از نفوذ برودت هوا به محفظه های کنتور توصیه کرد.
خلخال در جنوب اردبیل از مناطق سردسیر کشور است.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.